هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

اردیبهشت جان

از لحظه ای که بیدار شدم قلبم توی حلقمِ. استرس استرس استرس

اتفاق خاصی نیفتاده. شرایط تغییر خاصی نکرده. ما منتظریم به شرایط مطلوب برسیم و اقدام کنیم. شاید حدس زده باشید برنامه چیه اما من دلم نمی خواد تا همه چیز قطعی نشده ازش بنویسم.

شنبه یک فشار روانی بدی رو تحمل کردیم. فقط به خاطر اینکه داریم جایی زندگی می کنیم که  قانون طبق خواسته یک عده به طرز ناگهانی تغییر می کنه و تو که خیالت راحت بود که اختیار پولت رو داری؛ ناگهان با موقعیتی مواجه میشی که به شدت غیر منطقی و غیر مناظره است و با خودت میگی " زهی خیال باطل" 

هم دلم تنگ شده؛ هم می ترسم بیان خونمون؛ هم گفتم اگر دوست دارن بیان؛ هم نمی دونم میان یا نه؛ هم شوهر نسرین فردا ماشین رو میاره و واسه برگشت اونم دلواپسم؛ هم تو دلم فحش می دم به ویروسی که هم دور بودیم دورترمون کرد هم حساسیت هایی که با زحمت کم کرده بودم رو تشدید کرد. نمیدونم از خودم خسته باشم یا از این وضعیت.



اردیبهشت جان 

سلام مرا به تک تک لحظه هایت که نفس نکشیده و بکر ماندند تا ابد، برسان.

سلام مرا به عطر پیچ های امین الدوله که زندگی شان نکردم و گلهای آبشاری که چشمهایم از نوازش شان بی نصیب ماند و دستم از لمس شان، برسان

اردیبهشت جان

سلام مرا به به فصل اردیبهشتی کوه هایی که پاتوق سه نفره مان است برسان

و بگو که تا ابد دلتنگ و طلبکار تک تک لحظه هایی که کرونا از ما دزدید می مانم 


نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 22:36

من نمیدونم چیکار میخواید کنید اما از ته دلم میخوام بهترینها براتون اتفاق بیافته

امیدوارم همه چی بخیر بگذره

ما رفتیم اصفهان، غزل حتی ده درصد هم تو اصفهان رعایت نمیکنن، هیشکی ماسک و دستکش نداره در صورتیکه تو تهران تک و توک بدون ماسک حداقل میبینی
انگار شرایط اینجا کاملا عادیه!

ممنونم نسترن عزیزم

ان شالله

ای بابا
کرج هم خیلی رعایت نمیشه نسبت به تهران

هدیٰ پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 20:32 http://Www.pavements.blogfa.com

استرس چرا غزل جونم؟ چیزی شده؟

اردیبهشت سلام منم برسونه بی زحمت .. کلاً سلام برسونه!
خیلی اردیبهشت عجیبی بود. در وصفش می تونم سکوت کنم!!

امیدوارم خوب باشید و بدون نگرانی

کلا بی دلیل هدىٰ جانم

آره کلا باید سلام برسونه
منم فقط باید سکوت کنم

خوبیم شکر خدا
تو چطوری زیباروی من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد