هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هیــس؛ آرام باش مهربانم

وقتی به خاطر تصمیمات مالی اشتباهت و ضرری که بهمان وارد شده به من زنگ میزنی و با لحنی که تمام تنم را میلرزاند میگویی: " چه آدم کثیفی ام من" دلم میخواهد دنیا یک نقطه بیشتر نباشد و این همه فاصله بین من و تو نباشد و انگشتانم را روی لبهایت بگذارم و دست بکشم روی موهایت و با تمام وجود به چشمهایت لبخند بزنم تا بفهمی این اتفاق اینقدر وحشتناک نبوده که چنین صفتی را به خودت نسبت بدهی. تا بفهمی که شروع تازه، کار آسانی نیست و هر دوی‎مان باید صبور باشیم. تا بفهمی من پا به پایت میآیم. تا بفهمی که خودم هم ناراحتم که فرصت نداشتم و تو مجبور شدی خودت تنهایی تصمیم بگیری. تا بفهمی ارزش زندگی ما به این چند تومان‎ها نیست. ارزش زندگیمان به چیزی فرای همه این مادیات است.




اضافه جات:


+ درآمد جانبی که بخواهد اینقدر توی آرام من را بهم بریزد که دستهایت بلرزد را راحت میتوانم فاکتور بگیرم و شک نکن اگر تکرار شود مصمم میشوم که متوقف شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
هدیه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:10

آفرین چه دختر خوبی
الان اگه من بودم کلی بهش استرس وارد میکردم،اون بود که دلداریم میداد

مرسی
طفلکیا گناه دارند
میدونم بیشتر از فشار مالی، پیش من احساس شرمندگی داشت که اینقدر حالش بد شده بود
و من برای این مسئله خیلی خیلی دلم شکسته بود

تازه منم همیشه اینطوری نیستم
همسرک شانس گفته بوده

سارا(خلوت انس) دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 17:50

باید صبور باشید هر دو. ان شا الله درست می شه

خدا کنه درست بشه سارا جون
امیدمون به دستای خداست و کمکهاش

لیلی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:46 http://aparnik5.blogfa.com

آفرین به این همه درک و عشق و احترام

امیدوارم پایدار و همیشگی باشه به لطف خدا

انشالله خیلی زود دوطرفه اش رو بین خودتو همسرت تجربه کنی تا همیشه

کیانا دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:56 http://dokhi-shad2.blogsky.com/

مهربان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:52 http://man-tanham.blogsky.com

سلام دوست خوبم,مرسی که بهم سر زدی و ممنون از تبریکت واسه تولدم,خوشحال شدم ,امیدوارم تو هم کنار همسرت زندگی ارومی داشته باشی


امیدوارم که به همه آرزوهای قشنگت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد