هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

فروردین زندگی من

عاشق بهارم. عاشق رنگ و بویش. خدا نبخشد آنهایی را که بهار را برای دیگران زمستان سرد می‎کنند. خیلی سال قبل تو فروردین فقط آرزوی مرگ داشتم. اما بعد از آن خیلی سال بود که دوست داشتم فروردین را با امید زندگی کنم. با اینکه هنوز هم گاهی بوی فروردین حال من را خراب میکند به لطف همان روزهای خیلی دور. اما حال من بهتر از این نمی‎شود که زنده مانده‌ام و می‌بینم فروردینی را که پایان تنهایی را باز هم در دلم جشن می‎گیرم. جشن می‎گیرم که زنده‎ام و نفس می‎کشم اما نه تنهایی. اگرچه دور اما با مردی که همه آرزوهای روزهای تنهایی گذشته من است.



خدایا دل همه تنهایان دنیا را با بخشیدن همراهانی بی‎نظیر شاد کن به حق وعده‎ات که گفتی همه چیز را جفت آفریدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:33 http://aparnik5.blogfa.com

همیشه شاد باشی عزیزدلم

تو هم همینطور خانوم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد