هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

رقص

نمیدونستم چرا ولی به شدت بی حوصله بودم. کم کم فهمیدم چرا ناراحتم. علتش که آشکار شد فهمیدم که خیلی خیلی هم ناراحتم. نوشتم که کسی بخونه. که دلداریم بده. 2 ساعتی هم بود. اما نه کسی خوند و اگر هم میخوند معلوم نبود دلداریم بده. شاید من قضاوت بیجا کردم یا انتظار بیجا داشتم اما هرچی که هست ناراحتم. شاید هم حق دارم اما از اون دست ناراحتی هاست که دوست ندارم به زبون بیارم. برای هیچ کس، هیچ کس.  

حوصله هیچ کاری نداشتم. نه کتاب، نه وب، نه هیچ چیز دیگه. حوصله آدمها رو هم نداشتم. خدا را شکر تنها بودم. بعد از سالها برای اولین بار کنترل م.ا_ه.و..اره را برداشتم تا کانالها را زیر و رو  کنم 200 کانالی عوض کردم و خسته شدم. خاموش کردم. ترک سوم، سی دی آهنگای ترکی عقدمون را با بی حوصلگی تمام play میکنم. مثلا سعی میکنم آذری برقصم. فکر کنم یک چیزایی بلدم. تا یادم میاد استعداد رقصم خوب بوده. امیدوار نیستم تاثیری در حال و هوام داشته باشه. به زور دست و پامو حرکت میدم. آهنگ که به آخر میرسه میبینم منتظر بودم آهنگ باز هم ادامه پیدا کنه تا من با انرژی تر برقصم



اضافه جات:

+ از بچگی رقصیدن به سبکهای مختلف یکی از بزرگترین آرزوهام بوده. سرم کمی فراقت شه حتما اقدام میکنم. کاش 2 سال پیش با همون کلاس هیپ هاپ شروع کرده بودم شاید تا الان خیلی هاشو یاد گرفته بودم

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 22:56

اگه به جای اینکه برقصی فقط یه لحظه فقط چندثانیه با خدای مهربونت خدایی که همیشه منتظرته صحبت کنی اون نمیذاره لحظه ای غم بیاد توی دلت خودم گاهی میشینم ساعت ها گریه میکنم اما وقتی دلم قرصه خدام داره میبینتم آروم میشم خدا از اونی که فکرکنی مهربون تره خیلی زیاد اگه من غم هامو بگم میفهمی که مشکلاتت در برابر مشکلات من هیچی نیست پس گاهی هم سری به خدا بزن ببین چقدر دوستت داره غزل جونم
منم یه خواهرکوچکترت که آرزوش شادیه تو هست

منم میدونم خدا حواسش هست
رقص حال دل منو خوب نمیکنه. فقط یه مدت کوتاه همه چیز فراموش میشه.
آرامش واقعی تو این کارها نیست منم اینو میدونم
اما یک روزایی هر چقدر هم تلاش کنی
هیچی به وجدت نمیاره

ممنونم از حرفات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد