هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

۵۱. پس من چی؟

میگه دیشب داشتم میمُردم

اینقدر که همش فکر میکردم ماهک چی میشه؟

میپرسم: "فقط ماهک؟"

میکه: " تو بزرگی از پس خودت بر میای"

میگم: " چرا بیدارم نکردی؟"

و با خودم فکر میکنم اگر زبونم لال تصورش درست بود به این فکر نکرد که من با چی روبرو خواهم شد؟

و الان میترسم بخوابم


  

غ زل واره:

+ به شدت نیاز به نوشتن دارم و فقط با لپ تاپ دوست دارم بنویسم و ک.‌‌.‌‌.. تعویض ویندوز لپ تاپو ندارم


+ چقدر این روزا نمیدونم کجام و کحا دارم میرم؟


+ دلم میخواد یک نفر از راه برسه و منو لز خودم بکشه بیرون و بزاره کف دستم‌ واضح، روشن، بدون ابهام

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهش شنبه 9 دی 1402 ساعت 12:32 http://badeyedel.blogsky.com

خواهش می کنم
واقعا ناراحت شدم که این قدر احساس شرم دارید منم این جور هستم اما شدید نیست
روان درمانی خوب برید از این رو به اون رو میشید دیگه کمتر به خودتون گیر میدین و البته آدم های مشابه خودتون رو هم اگر پیدا کنید متوجه میشید تنها نیستید

از منم یه وقتا بد بالا میزنه
همیشه اینقدر شدید نیست
ممنونم ماهش عزیز

ماهش پنج‌شنبه 7 دی 1402 ساعت 16:40 http://badeyedel.blogsky.com

یه سری وبسایت ها هم هستند مشاوره آنلاین میدند اما خیلی گرونن مثل وفور

مرسی ماهش عزیز از اینکه وقت گذاشتی و برام نوشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد