هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

درد کمال گرایی

دومین باره که قسمت هفتم پادکست رادیو راه رو گوش می دم و با هر جمله اش بغضم سنگین و سنگین تر میشه به خاطر عذابی که همه این سالها به خاطر کمال گرایی به خودم تحمیل کردم. چقدر سخت گرفتم و برای همینِ که توی خیلی از جنبه های زندگیم در جا زدم و حتی نتونستم دانشگاهی که همیشه آرزوشو داشتم قبول بشم

حتی الان که هزار تا چرکنویس دارم بدون اینکه انتشارشون بدم هم دلیل ش همین کمال گرایی لعنتی هست


غ ز ل واره:

+ اونقدر ذهنم درگیر بوده که نتونستم نظرات رو جواب بدم و تایید کنم. 

+ خوشحالی این روزهام اینه که اگرچه سالها رنج های زیادی رو ناآگاهانه به خودم دادم؛ لاقل حالا دارم تلاش می کنم برای آگاه تر شدن و حتی شده در حد اپسیلون تلاش می کنم برای آرامش خودم و خودِ بهتری شدن

+ باید کمی هم در مورد ماهک شیرینم بنویسم

+ برای پا گذاشتن روی خواسته های کمال گرایانه ام باید حتی شده چند کلمه همین الان می نوشتم

+چقدر دردآوره خواسته نشدن اونقدر که وقتی خوابش رو هم ببینی حال و هوای اون روزدلت رو ابری کنه


نظرات 5 + ارسال نظر
هدیٰ جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:45

اینجا روزِ مادر بود عشقم

عزیز دلمی تو ممنونم از تبریک مهربونم
نمیدونستم
من 10 آوریل رو سرچ کردم ولی برام اینو نیاورده بود

لی لی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:11 http://lilihozaklili.blogfa.com/

با همین کارهای کوچیک نمیدونی چه کمکی در حق خودت میکنی برای بهتر شدن

منم همینطور غزل، زندگی پر از رنج و دردآوره ولی همین که یکجا نمونیم خیلی کمک میکنه و من این روزها وقتی خیلی کم میارم همش به آینده فکر میکنم که اگر الان هیچ قدمی برندارم فردا هم مثل امروز میگذره که دوستش نداشتم ولی با همین قدمای کوچیک میتونم 5 سال دیگه به اوج خواسته هام برسم هرچند که هروقت میرسیم باز چیز جدیدی میخوایم و این به نظرم خاصیت زندگیهامیدوارم همیشه رو به جلو باشی مهم نیست با چه سرعتی

دارم تلاشم رو می کنم

دقیقا خیلی کمکه
واقعا عملکرد امروزمونِ که فردا رو میسازه

بله این خاصیت زندگی و خصلت ما آدمهاست که بیشتر و بیشتر بخوان

هدیٰ یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:30

زنده باد غزل
لطفاً توی نوشتن دیگه کمال گرا نباش حداقل :))))
روزتم مبارک مهربونترین مادر

قربون محبتت هدی عزیزم
زنده باد هدی
دارم تلاش میکنم.
من تقویم رو نگاه کردم و دیدم امروز روز خواهر برادری هست. امیدوارم درست متوجه شده باشم دلیل تبریکت رو
روز تو هم مبارک دوست داشتنی ام

فرنوش شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:32

غزل جانم آگاهی همیشه لذت بخش هست حتی اگه بهای زیادی براش پرداخت شده باشه و تبریک به شما که الان واقف هستید در کجای مسیر ایستادید. پرنسس فسقلی رو بچلون بجای ما احوال دلت همچنان اردیبهشتی عزیزم

و معمولا به بهای زیاد بدست میاد
ممنونم فرنوش جان دارم براش تلاش میکنم
ممنون از محبتت
احوال دل شما از اردیبهشت هم اردیبهشتی تر

شارمین شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:03 http://behappy.blog.ir

سلام عزیزم.

منم کمال‌گرا بودم قبلا. و به خاطر همین خیلی کارهایی رو که توانایی‌ش رو داشتم انجام نمی‌دادم. و یا برای هر کاری بیش‌تر از حد لزوم وقت می‌ذاشتم. ولی الان دیگه نه. یعنی خیلی کم‌تر شده.
اینو گفتم که بهت امیدواری بدم که درست می‌شه غزل! نگران نباش. فقط تلاش کن.

سلام شارمین عزیزم
امان از درد کمال گرایی
با این وجود خوشحالم که دارم کم کم آگاهتر میشم و امیدوارم در تربیت ماهک کمکم کنه
خوشحالم که بهش غلبه کردی
منم تلاش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد