هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

میشه دلبرونه نگاه کنی منو؟! ...

+ یک روزهایی هم هست که هر چقدر مثبت نگر و امیدوار باشی؛ خالی  هستی از همه مثبت نگری های نسبت به خودت. دوباره کل عملکرد و افکارت رو از درون می بری زیر سوال اما خوبی اش اینه که می دونی چند روز صبوری کنی باز بر میگردی به حال نرمال و این یک چالش گذراست. هنوز این چالش تمام نشده اما یک وقتایی فقط با یک موسیقی مورد علاقه ات می تونی همه درونت رو زیر و رو کنی. دلیل ش رو نمی دونم اما بین خانم ها خواننده علاقه خاصی به آهنگ های سحر دارم و وقتی آهنگ شاد جدیدی منتشر کنه تا مدتها اون موزیک میشه منبع انرژی صبح های  من. مثل الماس که موزیک ثابت این روزهای منِ و این روزها که باز خودم رو بردم زیر سوال همش یک جمله رو به خودم تکرار میکنم: "میشه دلبرونه نگاه کنی منو؟" و ریتم ش باعث میشه لبخند پهنی بیاد رو لبم و توی دل به خودم بگم "اینقدر خودتو لوس نکن" 


+ مدتیِ ذهنم درگیر یکی از مسائل مهم زندگی مشترک هستش که من به خاطر آموزه های مسخره فرهنگ مون، آسیب هایی که دیدم و سکوت مادر برای آموزشی در این زمینه به منِ دخترش چنان به مشکل خوردم که بارها تصمیم گرفتم از تلخی این ناآزمودگی بنویسم. باید این تابو رو بشکنم و بنویسم که هم مغزم خالی بشه همه شاید راهی پیدا کنم که ماهک ام رو از این خطر نیاموختن و بد دیدن دور کنم.


+ ورژن جدید کووید انتقال اینقدر سریع هست که یکی از آشناها فقط با عید دیدنی دختر و دامادش توی حیاط خونه اشون مبتلا شدن. هزینه های درمان هم که سر به فلک می کشه. یکی از فامیل های دور رو بردن بیمارستان خصوصی که بعد از سه چهار روز هم فوت کردن؛ اونوقت 200 میلیون هزینه درمان شون بوده. خیلی مراقب خودتون باشید


+ بچگی ها توی سرمون خونده بودن که خانم های خواننده گناه بزرگی می کنند و میرن جهنم و از این چرندیات ولی خدا وکیلی کسی که این همه حال خوب میریزه تو دل هم نوعش تنها جایی که لایقش هست بهشتِ. موسیقی یکی از الهی ترین موهبت های دنیاست که یک وقتهایی هیچ چیزی جز موسیقی توان خوب کردن حالت رو نداره. 


+بالاخره یک لیست جدید از آرزوهام نوشتم. 


+ باید کتاب کاغذی بولت ژورنال رو بخرم و با هایلایت بیفتم به جونش :)) اما دلم میخواد برم کتابفروشی. خرید آنلاین کتابی نمی خوام دیگه.


+ مغزم پرِ فکرِ و اولویتش ماهکِ

نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 23:40

آهنگ گوش دادن خیلی زود حس و حال رو عوض میکنه. از وقتی متوجه شدم که آهنگهای غمگین فرکانس آدم رو پایین میارن کلی از نـوستالژیهای دوست داشتنی رو کنار گذاشتم. به امید روزی که دوباره بدون دغدغه عزیزانمون رو بغل کنیم و دور هم باشیم. احوال دلت شاد غزل جان

دقیقا خیلی زود.
من خیلی نمی دونستم اما خیلی وقته اونایی که حس غم دارن رو دیگه گوش نمیدم حتی اونایی که خاطرات ناخوشی رو به یادم میارن مثل صدای نوش آفرین
الهی آمین
دل و زندگیت غرق شادی فرنوش عزیز

هدیٰ سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 01:59

ا خوابتو اینجا تعریف کردی
ممنون که توی خوابتم بهم لطف داری مهربونم
عاشقتم که دوستای منم توو خوابات هستن (ولی من متنفرم از کروک)
می خواستم در مورد پست آخرت (کامنت بسته) بگم چه خوب که بارون اومده اونجا.
ماهک جون خوشگلو ببوس
من هنوز منتظر وویسشم راستی

هدی دختر چطوری هی می پری تو خوابای من ؟
توی خوابم بهت لطف ندارم همش همون حس درونی منه بهت
عزیزمی روحم هم خبر داره دوستات چقدر برات عزیزن و چقدر بهت نزدیکن
آره بارون خیلی خوبه خیلی

بوس به صورت ماه دوست داشتنی ات عزیزم
میفرستم ببخشید کلا یادم رفته بود قولشو بهت دادم
قرار بود قصه بگه؟

محدثه چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:38

منم تجربه داشتن حس تلخ رو دم دوره ماهانه داشتم، بدجور همه مدله خالی میشم ولی به قول تو میدونم بازم برمیگرده... اره غزل، باید موسیقی خوب گوش داد، کتاب خوند، کارهای هنری کرد، لذت برد و با بچه وقت گذاشت... وگرنه من یکی فرو میرم تو افکار منفی

دقیقا منم
همینطوره
منم همینطور

نسترن سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:29 http://second-house.blogfa.com/

سحر خیلی خوبه ولی این آهنگش نشنیده بودم
الان زدم پخش شد خدایی خیلی خوووب بود
اون روزها سعی کن بخودت گیر ندی و رهاش کن
بقول مربی یوگا فقط نگاش کن به دور از هرگونه قضاوت
شما مخیری هرچییی دوست داری بنویسی جانا مام استفاده میکنیم
کوید رو نگوووو دیشب خواب دیدم رفتم بری مامان ادکلن بگیرم بوش نمیفهمیدم تو خواب گریه میکردم کرونا گرفتم صبح تا چشمم باز کردم رفتم بغل همسر و اولش بوش کردم بعد که بوش فهمیدم کلی خوشحال شدم

پس تو هم در جرگه سحر دوستایی
سعی میکنم
لامصب این ویروس کنه

هدیٰ دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:42

سلام به غزل پرانرژی و مهربونم
خوبین؟ ماهک چطوره؟ یکم از شیرین زبونیاش بگــــــو

من عاشق این حسای قشنگتم
شما آزادی از هر چیزی که می خوای بنویسی :*
عزیزم خیلی مراقب خودتون باشین

راستی بولت ژورنال چیست؟ و به چه دردی می خوره؟

سلاااااااااااااااااااام به پری رویاهای من
هدی باورت میشه باز دیشب خوابتو میدیدم
با سه نفر از دوستات با چهارتا ماشین کروک مسی رنگ تو خوابم بودی
بعد من تو خواب یک چیزی شبیه یک سرکلیدی لاک پشتی نشونت دادم گفتم میخواستم از اینا برات بخرم فقط نمیدونستم سبزش رو دوست داری یا آبی و تو گفتی آبی
بعدش هم با دوستات سوار ماشین هاتون شدید و از اون محوطه که شبیه یک پیست خاکی بود رفتید :)))

خوبم مهربونم خوب
ماهک هم خوبه با یک دنیا دلبری فقط نمیدونم چرا وقت نوشتن هیچی ازش تو مغزم نمیاد که بنویسم
الان خیلی علاقه نشون نمیده ولی تا سال قبل اغلب کارتون ها رو انگلیسی میدید حالا وقتی اسمای خیالی میزاره یا کلمات خیالی استفاده میکنه اغلبشون با تلفظ های لاتین به نظر میرسه :))

حسم خوبه شکر خدا . فقط میدونی که پریودی کلا همه چیز رو در هم میریزه
ای جان دلم یکی از اونایی که اون مطلب رو اگر بنویسم باید بخونه و نظرش رو بی پرده برام بنویسه تویی
قربونت بشم شماها هم خیلی مراقب خودتون باشید

بولت ژورنال یک سبک برنامه ریزی که به جای داشتن هزار تا دفتر برای کارای مختلف مثل مسائل مالی یا کتابهایی که میخوای بخونی یا گاهی افکارت، ردیاب عادت، کارهای روزانه و ... همه رو می تونی توی یک دفتر داشته باشی. منتها یک دفتر سفید که خودت با سبک خودت و به نسبت نوع فعالیت هات طراحیش میکنی
ولی شنیدم خوندن کتابش یک سری مسائل رو خیلی خوب تحلیل می کنه و من تصمیم دارم به جای پی گیری ویدئو و ویس ها خود کتابش رو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد