هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

Footloose

تصمیم داشتم امشب زود بخوابم اما درست بعد از تمام شدن برنامه replay فیلمی شروع شد که همون سکانس هاى اولش جذبم کرد و نتونستم ازش بگذرم. اینقدر این فیلم درش زندگی و نشاط و هیجان های قشنگ داشت که الان دلم میخواد روز بود؛ انرژی داشتم و اگرچه بلد نیستم مثل تینیجرهای فیلم برقصم اما یه دل سیر برقصم و شادى کنم.


شب تون نیک و آرام


نظرات 2 + ارسال نظر
لی لی شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 20:19 http://lilihozaklili.blogfa.com/

دیدی چقدر برنامه این دفعه replay با اجرای محسن نامجو جذاب بود؟
من که کلی کیف کردم

من اولین بار بود این برنامه رو می دیدم ولی خیلی دوستش داشتم به خاطر محسن نامجو

ویرگول شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 20:17

ای جانم که حال دلت رو خوب کردی
این فیلم های این مدلی خیلی رو شادی دل ادم تاثیر می زاره
همیشه خوب باش عزیزدل

واقعا خیلی خوبه دیدن اینجور فیلما
من فیلمایی که جوونها توش هستند و به شیطنت جریان رو پیش می برن رو خیلی دوست دارم
قربونت برم
تو هم همیشه خوب باش
من اگر پیام اینا ندادم از بس گوشیم بین همسر و ماه می چرخه ها یادم میره وقتی دستم هست پیام بدم بهت وقتی هم یادمه گوشی دستم نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد