هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

لذت های کوچک زندگی

این قدر هیجان برای خریدهای کوچک؟! بی صبرانه منتظرم شب بشه و بسته مرسوله سفارشاتم رو دریافت کنم. حالا نه اینکه خیلی چیز خاصی خریده باشم فقط چند وسیله ای رو خریدم که لازم داشتم.حالا چی خرید؟

یک کتاب برای هدیه به خانم همسایه که موقع تولدش ناخوش بودم و به تعویق افتاد، یک برس پاکسازی صورت، یک نظم دهنده کوچک لوازم آرایش، لوسیون بدن، مسواک و خمیر دندون، پد سایه، یک شونه دم باریک بنفش برای مرتب کردن موهای ماهک موقع بستن چون از خودم شونه پوش هم داره و موهای ماهک رو اذیت می کنه، یک بسته چایی و نگم که از هیجان دریافتشون دارم میمیرم از خوشحالی :)) 

از طرفی دیشب پنج تا کتاب صوتی خریدم که یکی اش با صدای نیما رئیسی هست و من هلاکم برای کتابهای این سبک که با صدای نیما رئیسی و آهنگ های فوق العاده آرامبخش که گاهی آدم رو به خلسه می بره.  یک جاهایی اش عین مراقبه است اگر تمرکز کنی. کتاب فوق العاده ای که قبلا با صدای ایشون گوش دادم "چهار میثاق" بود که تو ایام نوروز گوش می دادم. فوق العاده تاثیرگذار و دوست داشتنیِ و از اونهایی هست که هر بار گوش میدی در کلمات و جمله هاش مفهوم تازه ای کشف می کنی.خوندن "چهار میثاق"، "نیروی حال" و تمرین نیروی حال" رو که به طرز شگفت انگیزی راه رسم آرام گرفتن رو می آموزند؛ بهتون توصیه میکنم.



از وقتی یادم میاد زود بیدار شدن برام سخت بود اما نه دیگه اینکه نتونم هشت و نه صبح بیدار بشم. بیشتر از یک ماه بود که صبح ها به قدری خوابالود بودم که اگر 8 به زور و التماس همسر بیدار می شدم و صبحانه می خوردم باز باید می خوابیدم یا اگر همسر از خونه میرفت بیرون تا وقتی ماهک بیدار بشه من هم خواب بودم. نگم همین خواب صبح چقدر از زمانم کم می کرد و خونه به وضع فلاکت باری افتاده که دلم میخواد همه چیز رو کلا بشورم. فکر می کردم تاثیر قرص ها باشه. تمام شب رو خواب می دیدم و  این خوابها من رو به شدت خسته می کنند. تا اینکه از یکشنبه شب موقع خواب ملودی مدیتیشن ام رو پلی کردم و در حال تکرار مانترا به خواب رفتم و دقیقا از صبح روز بعدش راحت تر بیدار شدم و بعد از نیم ساعت کلا خوابالودگی ام از بین رفت. حالا دوباره می تونم صبح ها هشت بیدار بشم و این موضوع هم مزید بر علت شده برای خوشحالی این روزهام



غ‌زل‌واره

:+ ویرگول جانم این هم شکافتن اتم  :)) 

+ آفرین به بلاگ اسکای که خودش فونتا رو کوچک بزرگ می کنه و موقع اصلاح کد HTML یک بخش از نوشته ها رو کامل حذف می کنه بدون اینکه متوجه بشی 


نظرات 4 + ارسال نظر
شارمین جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 09:31 http://behappy.blog.ir

سلاااام.

خریدهای کوچولوت مبارکت باشن

سلام شارمین عزیزم
مرسی مهربونم

محدثه پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 01:08

من همش شیش اینا باید بیدار بشم آماده سرکار رفتن... جدیدا مثل ویدیوهای یوتیوب صبحانه خوشگل آماده میکنم و آماده رفتن میشم... ولی چای اداره سرحال میارتم...

عزیز دلمی مامان پر تلاش
آفرین به منم یاد بده
کلا در تزیین غذا صفرم :))
چای خوبه

نسترن چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 22:10

دلخوشی ها کم نیست عزیزجان
خریدهات مبارکت باشه،ایشالا بسلامتی ازشون استفاده کنی
خداروشکر حالت خوبه غزلک

دقیقا فقط باید ببینیم
ممنونم ازت مهربونم
خدا رو هزاران بار شکر

ویرگول چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 21:41 http://Haroz.blogsky.com

بله همینه والا ببین همین در میون گذاشتن حس قشنگت چقدر حس قشنگ تو دل من می ریزه؟
من کاملااااا درکت می کنم که خرید اینترنتی کوچولو هم باشه چقدررررر دریافتش لذت بخشه.
همیشه خوب باشی

دقیقا
چه عالی ویرگول منم با ذوق شماها خوشحال میشم واقعا
دقیقا عالی بود
خصوصا برس پاکسازی رو براش خیلی ذوق داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد