هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کم آوردم

یک وقتایی میگم ما خانوما کی فرصت داریم خیلی خوشحالی کنیم و پر انرژی باشیم؟ یک هفته pms یک هفته بعدش درد و بد حالی بعد از اون هم ضعف جسمی 

و حالا تو این وضع کرونا و دلتنگی که حتی میترسی هواپیما سوار شی تا بری خونه پدری همسر که ماشین رو برداری بیاری. نه جرات داری با بچه سوار قطار بشی از بس هودشو به اینور اونور می ماله و نمیدونی که ضدعفونی شده است کوپه ها یا نه. نه جرات داری ماشین رو برات بفرستن چون میترسی اونی که ماشین رو برده تو قطار یا اونی که درآورده کرونا داشته باشه و اصلا نمیدونی موقع تخویل جایی تو ایستگاه راه آهن هست که ماشین رو ضد عفونی کنه؟

کم آوردم. امروز دیگه واقعا دلم میخواست بریم از خونه بیرون. دلم میخواست برم خونه مامانم یا بریم خونه مادر همسر و من بشینم روی تاب و تو هوای بهشت موهام رو تاب عقب جلو بره. البته که ماهک میگه نه تو نشین میشکنه. من بشینم

از ٥ اسفند فقط ١١ فروردین رفتم واسه تعویض کارت بانکم و مابقی رو همش تو خونه بودم. یک وقتایی راضی ام از این دوری چون نوع رعایت کردنهای بقیه رو خیلی قبول ندارم. یک وقتا هم مثل امروز به تمام معنا کم می آرم.


چطور بعضیا تقریبا همیشه میتونن تظاهر به شاد بودن بکنند؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟

نظرات 10 + ارسال نظر
Zahra دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56

Pms روانی کننده‌س!

اوووووف واقعا

حمیده دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:41

پسر بزرگم کلاس پنجمه،پسر دومی سه سال و نیمه هست سومی هم که دختره نزدیک دوسالشه.

عزیز دلم ماشالله خدا حفظشون کنه ببوسشون از طرف من

فرزانه یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:33

عادی که نمیشه زندگی کرد ولی باید با این شرایط ساخت و زندگی کرد
راستی ویروس جهش نکرده تازه ضعیف هم شده
این را بخون
http://maneveshte.blogfa.com/post/228

قبول دارم
واقعا ممنونم بابت لینکی که دادی
خیلی حس خوبی برای منِ نگران داشت

هدیٰ شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:05 http://Www.pavements.blogfa.com

یعنی دو ماهه فقط یک بار رفتی بیرون؟ اگر رعایت می کنین یه پیاده روی کوچولوی دو نفره (+جوجه توو کالسکه) یه جای خلوت و دنج با تجهیزاتِ ماسک و اینا اشکالی داره؟

من فکر می کنم هیچکس همیشه شاد نیست درونش. خیلی وقتا شاید تظاهر می کنه. شاید هم اونقدر ناراحته که داره ظاهرش رو حفظ می کنه. کلاً برای همه نمیشه یک نسخه پیچید هیچوقت. ولی بازم به نظر غیر ممکنه کسی "همیشه" شاد باشه!

دقیقا فقط یک بار
راستش اینجا به خاطر شیب زیادش پیاده رو ها رو خیلی بد ساختن و پله ایه. برای همین هیچوقت از کالسکه نتونستم استفاده کنم و اینه که ماهک عادت نداره
از طرفی احتیاط کردیم چون من واقعا میترسیدم و جرات بیرون رفتن نداشتم و ترجیحم این بود که ماشین باشه و بریم سمت جاده چالوس تو خلوتیا یک کم هوا بخوریم و برگردیم که خوب ماشین نبود و الان هم چرخش تایید نشده و باز بردن تعمیرگاه

همینطوره. ولی هنر خوبیه آدم بتونه یک جاهایی نه همیشه، حفظ ظاهر کنه

ویرگول پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 20:11 http://Haroz.mihanblog.com

آره داریم، چون من حرفم و مشکلاتم رو هیچ وقت به هیچ کسی نمی گم و فقط همه ظاهر خندون و سبکبال منو می بینن. من هیچ وقت ناراحتیم رو بروز نمی دم و امکان نداره کسی از صورتم حال روحیم رو بفهمه.
نمی دونم از اول اینطوری بودم یا نه. اما خصوصا از وقتی ازدواج کردم می دونم که اینطوری رفتار کردم.
ایشالا که زودترررررر می بینیشون عزیزم. می بینی چقدر سخته مجبور باشی چند وقت طولانی نبینیشون؟ الان دلت منو می فهمه؟

عزیز دلمی تو
کاش منم یک وقتا میتونستم یک ذره هم که شده تظاهر به شاد بودن بکنم بلکه خودم و مغزم رو یک سر سوزنی گول بزنم که من شادم
ولی تا این حد که تو میگی هم خوب نیست. دکتر میگفت کسایی که نتونن احساساتشونو بروز بدن؛ چه شادی چه غم؛ از لحاظ جسمی آسیب می بینند و ممکنه دچار گرفتگی رگ های کرونر بشن
خیلی مراقب خودت باش مو فرفری من

من هیچوقت نتونستم احساساتمو پنهان کنم و یک جاهایی خیلی بده
الهی آمین
ان شالله تو هم پدر مادرت میان و کیف دنیا رو میبرین
آره خیلی
من خیلی وقته تو رو میفهمم
چون من شده پنج ماه هم نبینمشون
البته تو بیشتره فاصله دیدارهاتون ولی واقعا می فهممت چون من با اینکه ایرانم و هیچ کس رو نزدیکم ندارم که بتونم روش حساب کنم به جز یک دوست خانوادگی (که اونم باز خانواده نمیشه که خیلی بتونی روش حساب کنی) بقیه کسایی که تلاش کردم دوست بشیم هر کدوم یک جوری نشد و من تصمیم گرفتم بعد از این خیلی تلاش نکنم. اگر خدا بخواد خودش باز هم دوست خیلی خوب مثل دوست خانوادگیمون میفرسته برام

بهار پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 19:47 http://Searchofsmile.blog.ir

عزیزززم خودت میگی تظاهر به شاد بودن پس شادی خیلیا رو باور نکن ...
میشه ماشین رو براتون بفرستن و بعد ضد عفونیش کنین داخلش با الکل ضد عفونی میشه و بیرونش با یه آب و وایتکس.بعد ضد عفونیشم تنها چیزی که لازمه یه حمام و شیتن لباساس

یک وقتایی همین تظاهر کردن هم خوبه
لاقل مغزت یک ذره شاید شادتر بشه با این تظاهر که من اصلا بلدش نیستم
بله میشه ولی چرخش تایید نشده بود و بازم الان بردن تعمیرگاه
ان شالله که تموم بشه کرونا خودمون بریم بیاریم چون دلمون خیلی تنگ شده

حمیده پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:30

خب من که همیشه شاد نیستم!اما توی این دو ماه و نیم که فقططط تو خونه موندم منم یه روزهایی کم میارم همون موقع ها میگم میتونست از این بدتر هم بشه و خدای نکرده یکیمون کرونا گرفته بودیم و همه درگیر میشدیم،خب اونجوری خوب بود؟پس خدایا شکرت که اگه تو خونه هستم و حوصله م دیگه سر رفته و این سه تا بچه دارن منو زنده زنده میخورن!ولی باز هم شکرت که همه مون سالم هستیم و تو بیمارستان کثیف نیستیم!بازم شکرت ای خدا.و دیگه اینجوری باز خوشحال میشم که تو خونه هستم و در حال زنده زنده خورده شدن!!

منم همینطورم در واقع طبیعی اش همینه
دقیقا میتونست از این بدتر هم باشه ولی شکر خدا خونه ایم و می تونیم از خودمون محافظت کنیم
منم اینطوری دلم رو آروم می کنم اما یه وقتا از دلتنگی اونم جواب نمیده
بله خدا رو شکر سالم هستیم و در آرامش داریم روزگار می گذرونیم
ای جان به فسقلی های دوست داشتنیت
نگفتی اون یکی که نمیخوای از پوشک بگیری دختره یا پسر؟

فرزانه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:48

یکی از بزرگترین حسن های بچه دار شدن واسه من همین رهایی از پ ر ی و د بود و هست
جالبه که تا شیر میدم نشدم
فعلا تا دو سال راحتم خدا رو شکر
ما هم پریشب با همسر رفتیم یه سر ناژوون با ماشین بچرخیم وای که چه ترافیکی بود !! به همسر میگم فقط ما خودمون را قرنطینه کردیم انگار ، منم دیگه خسته شدم میخوام برگردم به زندگی عادیم
خدا رو شکر همسر خیلی حساسیتش نسبت به قبل کمتر شده و اونم کم کم داره قبول میکنه که باید عادی زندگی کرد

منم یک سال و ٥ ماه عشق کردما خیلی خوب بود و زندگی راحت
خوب زندگی عادی عادی که نمیشه با این اوضاع داشت
میگن ویروس جهش کرده و به نظر میاد این جالب نباشه و همچنان مجبوریم رعایت کنیم

نسترن پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:44

خودت داری میگی تظاهر غزل!نگاه ها به زندگی خیلی تاثیرگذاره
البته غزل من انققققد پر انرژی بودم، انقققد همیشه خندون و شاد بودم بچه ها تو دانشگاه بهم کارخونه ردبول میگفتن، یکی از پسرا بود همیشه میگفت ادم وقتی غم داره حتی وقتی نسترن از دور میاد همچین انرژیش بالاس،میبینتش ناخوداگاه انرژی میگیره و همه چی یادش میره!
میدونی اون موقع هم مشکلات بود اما من حس میکردم از همه چی قوی ترم، هرکاری بخوام میکنم و واقعا هم میکردم ولی حالا احساس عجز دارم!نسبت به همه چی...سطح انرژیم خیلییییی اومده پایین، نگرانی هام بیشتر شده، هورمونها خیلی بیشتر تحت تاثیرم قرارم میده، بقول شما یه هفته پی ام اس، یه هفته درد، یه هفته درد تخمک گذاری و دوباره از اولخدایی همیشه میگم کاش مردا یبار تو سال حداقل پریود میشدن دنیا خیلیییی متفاوت تر میشد،خیلییی

نگاه و قدرت کنترل رفتار و عملکرد
نسترن چه بلایی سر اون دختر شیطون و پر انرژی آوردی تو
دختر تا دیدگاهت رو به زندگی عوض نکنی هیچ چیز بهتر نمیشه و تغییر نمیکنه
تو اگر تغییر کنی حتی رفتار همسرت هم خیلی حیرت انگیز دچار تغییر میشه و زندگی از این رو به اون رو
من دارم نتیجه تغییر رفتار خودمو تو این چند روز میبینم و واقعا نوع برخورد همسر هم خییییلی عوض شده

حالا مردا هم یک بار تو عمرشون تجربه میکردن باز ما راضی بودیم

رها پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:20 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام غزل بانو
میفهممت
ما هم مثه شما از خونواده هامون دوریم و تنهاییم ۶ ماهی میشه که مامانم اینا رو ندیدیم
البته ماشینمون ازمون دور نیس
همه کلافه و خسته شدیم ولی متاسفانه چاره ای نیس باید تحمل کرد
مطمئن باش کسی نمیتونه همیشه تظاهر به شادی کنه
اونم تو خلوتش با خودش و نزدیکانش حصارشو میشکنه
ما از بیرون دیگران و از درون خودمون خبر داریم اینا رو با هم قاطی نکن
شادی برای همه لحظه هات آرزو میکنم

سلام رها جان
عزیزم ان شالله زودتر این اوضاع تموم بشه و باز خانواده هامونو عزیزانمون رو ببینیم

دقیقا باید تحمل کرد. میدونی اگر ترسناک نبود حالمون بهتر بود

خوب همین که همیشه تو پیجش پر انرژی ظاهر بشه برام خیلی عجیبه
من نمیتونم خلاف خس و حالم رفتار کنم که البته مثل من خوب نیس
بله از درون بقیه بی خبریم
منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم رهای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد