هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دو سال و شش ماه

چند روزه گاه و بی گاه همسر ترانه "دختری دارم شاه نداره"  رو پلی میکنه. یکی دوباری هم ماهک اعتراض کرد که "اینو می می خوام". 

  امروز موقع تعویض پوشک که معمولا فرصت شعر خوندنهای من ِ و رقصیدن های خوابیده ماهک؛ شوخی شوخی گفتم: " دختری دارم؟"

ماهک گفت:"شا نداره"

-:"صورتی داره؟"

-: ما نداره

-: به کس کسونش

-: می می دم

- به همه نشونش

-: می می دم

-: به کسی میدم

-: که کس باشه

-: پیرهن تنش

-: بِتَس باشه

من و همسر از تعجب و هیجان اینکه فقط چند بار اونو گوش داده ولی یاد گرفته قهقه میزدیم


عصری رفتیم حمام میگه "میخوام  برم بیرون کیک دُئُست کنم بخوریم" همین شد که اومدیم دوتایی بساط کیک راه انداختیم و کیک بورانی پختیم


شب اومدم تو سالن میبینم همسر به ماهک میگه: "?are you ok" و ماهک میگه: "yes I’m ok”


چند روز پیش بهش میگم برو با بابا بازی کن تا بیام. میگه حال نمی ده یعنی من از خنده نصف شدم که این جمله رو از کجا یاد گرفته؟ بعد خوبه با همسر این همه بازی میکنه و از خوشحالی جیغ می زنه. نشون به اون نشون که ده دقیقه بعد صدای جیغ هاش تو بازی با همسر کل فضای خونه رو پر مرده بود


با اینکه با همسر خیلی جوره موقع خواب اصلا اجازه نمیده لمسش کنه یا ببوس ش. هفته قبل موقع خواب خوابیده روی من.  همسر که دیده نمیذاره بهش دست بزنه شروع کرده ناز کردن من که عکس العمل ماه رو ببینه. طبق معمول اعتراض میکنه. همسر میگه مامان رو ناز کردم نه تو رو. میگه مامان رو لازم دارم. همشو لازم دارم ناز نکن :))))


 دو هفته ای هست که رسیدیم به چراهای بی پایان.  بهش میگم:"دوستت دارم"

با خنده میگه چرا؟

-: چون عاشقتم

-: چرا؟

-: چون عشقی

-: چرا؟

-: چون نفسی

-: چرا؟

-: چون جیگرمی

-: چرا؟

-: چون زندگیمی

-: چرا؟

-: چون دخترمی

با شنیدن جواب آخر با یک خنده شیرین انگار که جواب قانع کننده ای گرفته باشه دستش رو میزاره روی صورتم


دو هفته ای بود همسر هر کاری میخواست بکنه ماهک میگفت نه. برامون خیلی عجیب بود ولی هدا رو شکر چند روزیه تکرار نمیشه


لبم رو میزارم روی لپ نرمش و با صدا میبوسمش. بوسه های پشت سر هم و می خندم و میگم بوس بلبلی کردمت. میگه منم برس بلبلی کنم. لبش رو میزاره روی صورتم و سرش رو سریع و ریز تکون میده به چپ و راست و کلی تلاش میکنه که چندتا بوسه بزاره روی گونه که صدا داشته باشه


بالاخره تصمیم قطعی گرفتم براش توالت کودک بخرم و از پوشک بگیرمش. عکس نشونش دادم و خودش رنگ کرم (سفید گلبهی هستش اما برای اینکه براش آسون باشه گفتم کرم" رو انتخاب کرده. و برای مسواک رنگ صورتی رو. از شنبه قبل که گفتم برات مسواک و توالت خریدیم آقا میاره هر روز نیپرسه آقا صندلیمو آورد؟ صندلیمو بیاره روی اون جیش بکنم. همش خدا خدا میکنم راخت یاد بگیره بدون اینکه خونه جیش بارون بشه


نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 26 فروردین 1399 ساعت 14:18 http://second-house.blogfa.com/

من غش
من ضعف
من ماه لازمممممممممممممممممممم
چقققدر جیگره آخه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!هزااارماشالله

نسترن تازه کلی حرفا و کارایی میکنه که فراموشم میشه بنویسم
بعد یهویی خیلی کامل داره حرف میزنه
امروز میگه من دکتر آمپولم
خیلی بلا شده

ویرگول دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 14:35 http://Haroz.mihanblog.com

دلم غش رفت، همینو بس
کاش باهاش بیشتر انگلیسی کار کنید، خیلی قشنگ تو این سن یاد می گیرند
براش اسپند دود کن لطفا

فدای دل مهربونت
خیلی دلم میخواد راحت یاد بگیره
من همیشه یک مقاومتی در درونم داشتم برای عالی شدن زبان
چشم

حمیده دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 14:07

ای غزل جان دلم خونه از این مراسم جیش گیرون!آقا ما یکبار صندلی خریدیم ازش استفاده نشد!فعلا دارم دخترمو از شیر میگیرم که بعد دوباره هردوتاشونو با هم همزمان از پوشک بگیرم.پسرم میشه سه سال و نیمه و دخترم هم میشه دوسالش.

عزیز دلمی حمیده جان
خدا قوت بانو با این فسقلیا
خدا حفظشون کنه
درست یادم باشه سه تا داری. اون یکی چند وقتشه؟دختره یا پسر؟
ان شالله راحت جفتشونو از پوشک بگیری

هدیٰ دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 11:11 http://Www.pavements.blogfa.com

به به یعنی خیلی خندیدم
چقدر یه بچه می تونه شیرین زبون و خوشمزه باشه آخه
بخورررررررش
اسفند هم دود کن

خیلی بلا شده خیلی :))
یعنیا من فقط میچلونمش و محکم بوس میکنم از بس دلم ضعف میره برای حرفاش

چشم

شیرین دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 10:06 http://khateraha95.blogfa.com/

غزل جونم غش کردم برای این طلا
خدا حفظش کنه
جالبه سورنا هم کلی با باباش بازی میکنه و شبا موقع خواب میگه تو نیا پیشم فقط مامان باشه
برای توالت فرنگیش که خیالت راحت اینقدر زود و راحت کاراشونو روش انجام میدن باورت نمیشه
فقط من برای اینکه خونه نجس نشه چند بار اولو گذاشتمش تو حموم و یک ماهی میرفت حموم بعد با قصه اینکه زن عمو جدید داره میاد چی میگه تو تو حمومی بردمش دستشویی الان خیلی راحت گذاشتمش توی دستشویی

فدای مهربونیت شیرین جون
خدا فسقل شما رو هم حفظ کنم
الهی زود یاد بگیره
البته دیجی کالا دو هفته است داره میفرسته
من تو دستشویی با این وسواسم فکر کنم نتونم ببرمش
ولی خوب تو حمام توالت فرنگی هست و بعدن میتونه از اون ایتفاده کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد