هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

و زندگی آغاز می شود

چشم به هم زدیم هفت سال گذشت. هفت سالی که به سرعت نور گذشت و  نفهمیدیم چطور رسید به امروز. هفت سال پر از عشق، کشمکش های کم و زیاد، شادی، تنهایی،  دو نفره ها بی نظیر، خوشی، غم و سه نفره های تکرار نشدنی. 

وقتی حرفها زده شد و مهریه تعیین شد و پدر همسر گفت پیشنهاد میکنم تاریخ عقد باشه واسه چهل روز دیگه که نیمه شعبان هستش، غرق خوشی شدم. از بچگی عاشق نیمه شعبان بودم چون اصفهان واسه نیمه شعبان سنگ تمام می گذاشتن و شیرکاکائوهای گرم تو سرمای پاییز دلچسب ترین پذیرایی دنیا بود. حالا رسیده بودم به روز شروع یک زندگی تازه و قرار بود نقطه آغاز  روز محبوب من باشه. 

 

 

داره لیست لذتهای زندگی رو می خونه یکی از گزینه ها اینه "وقتی یکی بهت میگه صدای خندت چه زیباست". بهش میگم تو هیچوقت اینو به من نگفتی. با یک خنده شیطنت آمیز میگه نگفتم؟

کمی بعد به زور خودمون رو درازکش روی کاناپه جا دادیم که ماهک سریع خودش رو می رسونه به کاناپه و میاد میشینه روی من و همسر میگه صاحابش اومد. قهقهه من بلند میشه و وسط خنده میگم خوب بگو دیگه. می پرسه چی؟ میگم یادت رفت؟ میگه آهان. بعد با یک صدایی که شبیه صدای پسرای تازه به بلوغ رسیده است میگه چقدر صدای خندن قشنگه و من ضعف میکنم از خنده از بس خنده داره لحن گفتنش. 

قبلا مردها یک تلاش های نامحسوسی می کردن واسه رمانتیک کردن فضا اما این روزا همه چیز و به مسخره بازی برگزار میکنند. مرد هم مردای قدیم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
هدیٰ شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 20:46 http://Www.pavements.blogfa.com

چه کیوت :)))))))))))))))))
سالیان ساااال پایدار باشه حس و عشق و زندگیتون
مبارک باشـــــه پاشو پاشو صاحابشو ببوس. یعنی به هر بهونه ای فقط ماهک رو ببوس :))))

کیوت خودتی
قربونت برم عزیزم ممنونم
یعنی هدىٰ یه وقتا اینقدر بوسش میکنم لبهام از فشار به دندونام یه جوری میشه اما این فسقل صداش در نمیاد

محدثه شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 09:37

اخ اخ مردای قدیم با سبیل ...اخ من سبیل خوشم میاد ولی همسر نمیذارهxxx

این یکیو من دوست ندارم تیزه بابا

آبگینه شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 00:32 http://Abginehman.blogfa.com

سالگرد عقدتون مبارک باشه
ای جونم ماهک جای خودش نشسته و واقعا صاحابه

قربونت بشم مرسی
دقیقا کی جرات داره غیر از این بگه؟

قلب من بدون نقاب جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 11:52 http://Daroneman.blog.ir

فکر کنم این چند سال خیلی زود گذشته
سالگرد عقدتون مبارک
به خوشی کنار هم زندگی کنید

فکر میکنم همسرت احساساتش رو خیلی خوب نمی تونه بروز بده
یعنی از نوشته هات اینجوری برداشت کردم این چند سال

زودتر از اونی که فکرش رو بکنی
حتی سختیها و ناراحتیهاش
دیگه چه برسه به خوشیهاش
ممنونم عزیزم

اصلا فکر نکن دقیقا همینطوره
و من که نتونستم تغییری در این وضعیت ایجاد کنم

ویرگول پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 20:20 http://Haroz.mihanblog.com

الهی که همیشه بخندی عزیزم

ممنونم ویرگول نازنینم

ترنج پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 12:57

عزیزم ان شاالله سال های سال به خوشی کنار همدیگه زندگی کنین.
......
دقیقا اونقدر مسخره بازی در میارن که بیخیال خواسته ت میشی

ممنونم
دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد