هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دلم تنگ شده

دیگه واقعا دلم تنگ شده واسه خانواده هامون. واسه بغل کردنشون. واسه لبخندهای بابا وقتی ما از راه می رسیم. برای وقتایی که ماهک با دیدن مامان کلا منو دیگه نمی بینه. واسه محکم بغل کردنای مادر همسر. واسه بچه هایی که دیگه با اومدن ماهک منو نمیبینند و ماه رو میبرن تو اتاق واسه بازی. وایه پاساژ گردیای ترکستان و خریداش. واسه تهران گردیامون

دلم لک زده واسه چرخ زدن با ماشین تو شهر اما از کنسل کردن بلیط هامون که بگذریم حتی ترسیدیم بگیم ماشین رو بفرستن که موقع تحویل باید تو ماشینی بشینیم که نکنه آلوده به کرونا باشه.


ولی کرونا هر چقدر ترسناک هست برای من یک مزیت بزرگ داشت و داره اینکه همسر تعطیل شد و الان یک ماه و نیمه دیگه احساس تنهایی مفرط ندارم. آرومترم و فقط دلم تنگه برای همه روزای عادی زندگی


+ اینقدر دلم تهران گردی می خواد که به همسر گفتم کرونا تموم شد بعد از دیدن خانواده هامون؛ اولین جایی که میبریم تهران باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 22:40

امیدوارم هرچی زودتر تموم شه این وضعیت و براحتی و باخیال راحت برید پیش خانواده هاتون

الهی
خدا کنه
دلم پر پر میزنه

قلب من بدون نقاب دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 16:19

منم حسابی دلم تنگ شده
۴۷ روزه تو خونه قرنطینه هستم
حداقل اگر حس می کردم داریم به روزهای خوش و تموم شدن این ماجرا نزدیک میشیم
تحمل کردن قرنطینه راحت تر بود
اما به جاش تو خبر ها می خونم که کرونا روندش شدید تر شده
و پیک دوم داره شروع میشه

حق داری واقعا
من تعداد روزاشو نمیدونم ولی از 4 اسفند خونه ام به جز یک صبح زود که رفتم واسه تعویض کارتم
منم ایام عید راحت بودم باهاش اما باز با بیرون رفتنا و شروع کارها فکرم مغشوش شده
و الان تو پیج شاهین صمدپور خوندم که خانم دکتر مینو محرز گفته شدت انتقال و کشندگی ویروس بسیار بالاتر از چیزیه که چین اعلام کرده متاسفانه
ولی مردم کار هم نکنند از گرسنگی میمیرن
شنیدن خبرهاش خیلی دردناکه
ولی من سعی می کنم پیگیری نکنم زیاد مثل اولا
خدا آخر عاقبت همه مردم دنیا و ماها رو بخیر کنه
ان شالله در کنال صحت و سلامت این بحران رو پشت سر بگذاریم و این بار یک زندگی متفاوت دوست داشتنی تر رو زندگی کنیم

رها دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 15:23 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام بانو سال نو مبارک
اخ که چقد دلتنگیت رو برا پدر و مادر میفهمم
و البته دلتنگ ددر میباشم و اونو هم میفهمم
و بسیار مشعوف از تعطیلی کوچولوی همسر جان که البته تموم شد به چش به هم زدنی ولی در کل زندگی سه نفره ی خوبی بود در کنار همسر و نینی جانم خخخ
حسابی لذت ببر اگه هنوز همسرت تعطیلن

سال نوی شما هم مبارک رها بانو
منم کلا هم دلتنگ ددر و خانواده هامونم
هم خیلی راضی ام از خونه بودن همسر
واقعا آرامش من بیشتره چون از صبح تا شب تنها نیستم و شب همسر اومده نیومده خواب نیست
ما هم زندگی مسالمت آمیز خوبی داشتیم تا الان
جمعتون جمع باشه همیشه بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد