هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

نیمه شبانه

سهم مطالعه ام از  "یازده دقیقه" را خواندم و با پلی کردن رسته شاد رادیو جوان خصوصا "آتیش" فرزاد فرزین حال خوبی دارم. تمام رخوت امروزم پودر شده و دوباره خوشحالم از همه چیز. فردا روز سوم سپاس گزاری است و این بار شکستن این قول و قرار قطعا تنبیه سختی پیش رو خواهد داشت ( رویکردی که قرار است در سال جدید سختگیرانه به ملسه اجرا در بیاید). 

می نویسم که رخوت پست قبل از بین برود و شور و حال زندگی و البته سال جدید هم اینجا ظهور کند.

"اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد میخوانم" و ساسی میخونه "روحانی با برجامش فدای اون اندامش.... " و من خزیدم روی تخت و یادم میره در حال انجام ورزش کِگِل هستم و هی قر میدم. اگر تونستم کگل رو عادت کنم :)) یک روز از مزایای انجامش می نویسم.


و پر انرژی میگم سال نو فرخنده و مبارکاست.  

نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 14:25

سلام غزل جان.دیدی حقوقی های وب از ما ترسید.فهمید در به در دنبالشیم یه تگون داد به خودش.رو مود تهدید بمونیم که نخواد دوباره کاری کنه

سلاااام و درود بر سهام دار عزیز

آره والا ترسید ولی بازم همون روز ٥ میلیونو تو صف داده بودا
حالا من نشستم پاش که ١٥٠٠ رو رد کنه
ان شالله شنبه مقاومتش رو رد کنه که زودتر بره بالا

هدیٰ دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 21:36

سلام غزل جان
سال نو مبارک عزیزم
ماهک جونمو از طرف من ماچش کن و بچلونش لطفاً
آرزو می کنم سال خوبی باشه برای همــــه

سلام هدىٰ جانکم
سال نوی تو هم مبارک مهربونم
چشم حتما. تو هم از طرف من خودتو بغل کن

ویرگول یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 16:39 http://Haroz.mihanblog.com

به نظرم آهنگی که بهش باهاش قر داد همیشه خوبه، ولو اینکه آهنگ چرت و پرت ساسی باشه.

من در حال خوندن "آنی شرلی" هستم. کتاب اصلیش البته که چهار جلده و هر جلد نزدیک ۸۰۰ صفحه. متاسفانه اینم دیگه چاپ نمی شه و چاپهای جدیدش به سختی به ۴۰۰ صفحه می رسه.

حال خوبت پایدار و سال نوت هم مبارک

منم موافقم باهات

آخ دوسش دارم ولی کتابشو نخوندم. ماشالله اینجا ید طولایی واسه سانسور و حذف دارن

ممنونم ویرگول جانم
سال نوی تو هم مبارک عزیز دل

طوبی یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 09:22 https://40-years-mind.blogsky.com

سلام .عیدتون مبارک .می خواستم بپرسم کتابه خوبیه .شرمنده که از راه دور فقط دعای سلامتی شماو همسر و ماهک جان را می فرستم

سلام طوبى بانو
کدوم کتاب؟
یازده دقیقه یک کتاب چالش برانگیزه از زندگی یک روسپی
ذهن آدم رو به چالش میکشه
یک بعد متفاوت از زندگی
و من پرسشگرانه دارم کتاب رو دنبال میکنم تا پیام داستان رو دزیابم
برای من جذابه
ولی خیلی سلیقه ای هست و باید خودتون یک بخشش رو مطالعه کنید ببینید دوست دارید ادامه بدید؟

و اعتماد به نفس رو تازه شروع کردم. وقتی خوندم نظرمو میگم

برای شما سلامتی خوشحالی و سعادت از خدا طلب میکنم

حمیدرضا یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 02:53

چه حسی نسبت به آهنگ های ساسی مانکن دارید؟

خیلی حس خاصی ندارم
فقط از موزیک شادش خوشم میاد
تو پلی لیست آهنگای شاد رادیو جوان بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد