هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چله و نظرسنجی

این روزها که نشخوارهای فکری ام زیاد شده و بخشی از این نشخوارها به انتقادهای ذهنی و کلامی من به عزیزانم ختم می شود؛ تصمیم گرفته ام چله بگیرم

چله این که به محض خطور کردن یک فکر منفی نسبت به هر فردی بلافاصله یک یا دو ویژگی مثبت یا محبت ها یا کارهای خوبش را به خودم یادآور شوم و جایگزین فکرهای منفی کنم

شاید در کنارش بشه در مورد موقعیت ها و مشکلات هم میشه یک چنین برنامه ای داشت


این پیشنهاد من و چیزی هست که برای خودم در تظر گرفته بودم اما فکر کردم اگر تنها باشم نتونم چله بگیرم. گفتم گروهی باشه و بهم گزارش بدیم شاید هم مصمم تر باشیم هم خوشحال تر. حالا شما دوستهای عزیزی که دوست دارید توی این چله باشید اگر نظری دارید بفرمایید تا با همفکری هم یک کار اساسی برای خودمون و حذف نشخوارهای فکریمون  و شاد زندگی کردن؛ بکنیم

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 08:07

چله خیلی خوبه، نسترن گفت ب کمپلکس قبل پریودی خیلی آروم کننده اون علائم سندروم هست.. منم قبلا نشخوار زیاد داشتم ولی این چله خیلی خوبه،، گروهی دیگه بهتر. بدیش اینه آسیب داد زدن ما روی بچه هاس. کلافگیمون لذت از ما میگیره ، اما استادم تو جلسه میگفت خیلی وقتا ما نیاز به دارو درمانی داریم... من که گاهی از خودم خسته میشم

خوردم محدثه جان فرداش خوب شدم
دنبال یک راه خوبم واسه برگزاریش تو وبلاگ
آره به وقتا خیلی بده

قلب من بدون نقاب دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 18:29 http://daronemna.blog.ir

چه خوب
عالی این حرکت غزل جان
امیدوارم موفق باشی
حتما گزارش بده به ما از روند پیشرفتت

ممنونم بهی جان
حتما

هدی دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 17:13

خیلی خووبه.جالبه که چندروزه همش تو همین فکرم که چقدر به ادما و رفتاراشون فکر میکنم و چقدر باهاشون دعوام میشه تو ذهنم.از ١٠تا یکیشم بلاخره تو واقعیت اتفاق میفته اینطوری.خداکنه واقعا بتونم به این چله عمل کنم

منم از این اتفاقا برام میفته
حتی بعضیاش با آدماییه که کلا حذفشون کردم
واقعا کار مهمیه اگر بتونیم بهش عمل کنیم

رافائل دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 16:28 http://raphaeletanha.blogsky.com

منم خیلی دوست دارم توی این چله شرکت کنم ولی روزهای قبل از پریود رو چه کنم؟ افسار افکار منفی از دستم در میره و اسبه خودش میتازه و میتازه.....

آخ رافائل من الان خودم تو همون روزای قبل هستم
ولی فعلا بیشتر از بد فکر کردن در مورد بقیه در حال عیب جویی از خودمم
البته فعلا کسی غیر از خودم تو دست و پام نیست
ولی فکر کنم حتی اگر نتونیم کامل تو این روزا کنترلش کنیم باز بهتر از اینه که کلا کنترل نشه
و این وسط ها یک جاهایی هم پرش به دامن ماه اک می گیره و شرمنده میشم اما قدرت کنترلم نزدیک صفره

Ella دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 12:26

چه چله خوبی!
من هم‌ همبن رو برمیدارم، غیبت نکنم، و در شکایت و انتقاد از ادمها نرم.

چه خوب

فرزانه دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 09:45 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

غزل جان من از دیروز شروع کردم به کشیدن جدول برنامه ریزیت
ممنون که در موردش گفتی . به نظرم اگه ادامه دار باشه خیلی موثره
در مورد چله هم امیدوارم همگی موفق باشید

آفرین
من که رفت و آمدها چنان بی برنامه ام میکنه که نزدیک ده روز کلا همه چیز غیر از اعمال چند برابری خانه داری تعطیل میشه
خیلی
از تظر من این همون برتری خفیفه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد