هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چله

تصمیم دارم چله بگیرم

چله برای ایجاد یک عادت خوب که منفی بافی های ذهنم رو کاهش بده

به همسر گفتم که همراهم باشه که نیمه راه چله رو رها نکنم

اگر کسی دوست داره چله بگیره اعلام کنه تا بگم چه تمرینی برای خودم در نظر گرفتم 

اونوقت بهم گزارش کار بدیم که انرژی بگیریم برای ادامه ...

نظرات 8 + ارسال نظر
ترنج یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 18:20

اگه کمک کنه منم تمایل دارم

تو پست بعدی در موردش نوشتم

نسترن یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 16:56 http://second-house.blogfa.com/

کامنتم ثبت شده؟
اگه نشده منم هستم

نه عزیزم نیسپس گلم اگر نظری داری تو پست بالا بنویس

حمیده یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 13:11

منم هستم.من می‌خوام چله بگیرم که به قوم شوهر و حرفها و کارهاشون فکر نکنم و تو این چهل روز هی نشینم تحلیل نکنم کارهاشونو!

چقدر چله مورد نظرت شبیه اون چیزی هیت که تو نظر منه البته نه برای خانواده همسر؛ از من کلی عستش

samira یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 10:05 http://sama92.blogfa.com

من هم شاید شرکت کردم ببینم چله تون چه جوریاس تاحالا انجام ندادم

تو پست بعدی در موردش نوشتم اگر نظری داری و دوست داری برام بنویس

نل یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 06:48

من نیز دوست میدارم

ما هم شما رو دوست میداریم

Mahna یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 00:59

غزل جان‌ من دوست دارم‌ تو این چله شرکت کنم

مرسی از انرژی مثبت و همراهیت مهنای عزیز

شارمین شنبه 27 مهر 1398 ساعت 21:54 http://behappy.blog.ir

من ... من...

سلام غزل جانم.
اتفاقا منم اون وقتی که با یه گروه تلگرامی چله گرفته بودم عالی پیش رفتم و کلی هم حالم خوب شد. ولی بعد اون هر چی اومدم تنهایی چله بگیرم نشد و وسط کار رها کردم. الان پایه م برای چله دسته جمعی.

یواش دخترجون عجله نکن
سلام از ماست خانم دکتر
چله خیلی ساده است ها یک تمرین ولی در طول تمام روز بایدحواسمون بهش باشه
من اون چله رو نتونستم شرکت کنم و نمیدونم چطوری بود
من این کار رو خودم از خودم میخوام انجام بدم
حالا مینویسم چی تو نظرمه
شماها هم نظر بدید
تو هم که چله اساسی گرفتی شاید پیشنهادای بهتری داشته باشی که باحال بشه

Ella شنبه 27 مهر 1398 ساعت 21:49

من خیلی دوست دارم باشم!

من همیشه می‌خونمت، خیلی کم کامنت میذارم. غزل جان من عاشق ماه شیرین زبونتم. خدا برات حفظش کنه

مرسی اِلای عزیز

ممنونم که هستی
ممنونم خدا عزیزای شما رو هم براتون حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد