هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

+ بهترین سفر دنیا رو هم بری؛ وقتی میرسی خونه دوباره و دوباره می فهمی که هیچ جا خونه خود آدم نمیشه. عاشق این خونه ام. عاشق تک تک وسایلش. عاشق جمع سه نفره مون و همه لحظه های خوب و بدی که کنار هم تو این خونه داریم


+ کی گفته پاییز فصل عاشقاست؟ کی گفته پاییز پادشاه فصل هاست. بیاد اینجا باهاش حرف دارم :)))


+ تعطیلات بهتون خوش گذشت؟


نظرات 3 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 14:53

سلام من میگم فصل خیلی خوبیه
البته من چون از گرما گریزونم پاییز رو دوست دارم
ولی فصل مورد علاقم زمستونه

بد نبود...خداروشکر که تموم شد

سلام عزیزم
من ولی یه جور عجیبی دپرس میشم خصوصا نزدیکای غروبش
من بهار رو دوست دارم از آواخر اسفند تا وسطای خرداد که همه چیز تازه سبز و رنگی شده
نه تحمل سرما دارم نه گرما

فرزانه شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 08:38 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

واقعا هیچ جا خونه خود ادم نمیشه
بمونید برای هم همیشه

ممنونم عزیزم
شماها هم

شارمین جمعه 22 شهریور 1398 ساعت 21:31 http://behappy.blog.ir

من.آدرس بده بیام

پاشو بیا اینستا ردیفت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد