هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کسل

چرا امروز اینقدر کسل ام ؟

شماها در چه حالید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 22:25

غزل کلی برات نوشته بودم اما نظرم انگار ثبت نشده

عزیزمی
مرسی که وقت گذاشتی برام

محدثه دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 08:08

حالا که از شنبه گذشته ولی کاملا یادمه که آخر ساعت کار داشتم میرفتم خونه به خودم گفتم چه روز بیخودی بود امروز ، کشدار و بی هیچ چیز مثبتی .... گاهی نزدیک پریودی آدم کلافه میشه

راستش من از شنبه گیر افتادم تو این وضع
اوضاع خونه گواه این مسئله است

شارمین یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 14:30 http://behappy.blog.ir

سلام

من دارم سعی می کنم کارهای تابستونم رو قبل از شروع دوباره دانشگاه تموم کنم.
ترکیبی از حالهای خوش و ناخوش... گاهی خوب و پرانرژی گاهی عین عزادارها... خلاصه که ما هم مث خودت اوضاعی داریم!

دقیقا همون کارای عقب مونده که هنوز تنبلی برای انجامش حال آدم رو بد میکنه

سر کار رفتن هم یه نظم اجباری به زندگی میده ها

نسترن یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 13:15 http://second-house.blogfa.com/

شنبه ها کلا ایتس بلو دی

احتمالا اینم بوده
ولی امروز هم ادامه داشت

هدیٰ یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 00:50

اشکالی نداره غزل جان پیش میاد. امیدوارم آدم سواستفاده گری نخونده باشه. اینکه بلاگ اسکای گزینه خصوصی نداره خیلی بده.

عزیزم کسل چرا؟ من سرماخورده و بی حالم!

منم امیدوارم و بازم عذر میخوام
آره منم با این مسئله بلاگ اسکای مشکل دارم

کسلم چون دو روزه باز خودمو بردم زیر سوال که تو دقیقا تو این زندگی هدفت چیه؟ داری چی کار می کنی؟
و همین درگیری ذهنی نمدازه به بقیه کارام برسم
الکی تو نت میگردم بدون اینکه بدونم چه کردم
وهمین وقت تلف کردنا اوضاع رو بدتر میکنه

عزیزمی تو تابستون چرا سرما خوردی؟

ویرگول شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 22:01 http://Haroz.mihanblog.com

من تازه از سفر یک روزه اومدم و از شدت راه رفتن پاهام درد می کنه
آیا می دونی من رمز ندارم؟

رسیدن بخیر
خوش گذشت؟
نمیدونستم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد