هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کیه کیه در زنه؟

+ هنوز اسم کشور را کامل نگفته که من گوشی بدست توی نقشه دنبالش می گردم. این حقیقته که میگن آدم از یک لحظه بعدش خبر نداره. این چندمین باره که همسر تقریبا جدی دلش از وضع اینجا پر است و از آزادی بال های پرواز نخبه ای که اینجا هر روز گوشه ای از آن را می چینند؛ در آن سوی دنیا حرف می زند. 


+ هر چقدر از ذوق مرگی و خوشی تاپی که از مشهد خریده ام بگویم کم گفته ام. درست همان چیزی است که میخواستم. یک تاپ خنک و آزاد. اصلا احساس نمی کنم چیزی روی تنم را پوشانده :) ولی بین خودمان باشد؛ بعد از سه هفته هنوز ته دلم آرزو می کنم ای کاش دلار چند برابر نشده بود و من آن کاور صورتی نایک را می خریدم و عرش را سیر میکردم که چقدر نزدیک بود به جنس و مدلی که میخواستم. اما یک میلیون واسه یک کاور دادن عاقلانه به نظر نمیرسه. میشه باهاش یک مانتوی باحال خرید :))


+ ماه اک؟ قرار بود کمی حرفهای جدیدش بنویسم اما ذهنم انگار کلا ریست شده به تنظیمات کارخانه. البته تیتر برگرفته از آواز امروز صبحش است

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 13:19 http://second-house.blogfa.com/

من به لباس نخی ها میگم لباس رهایی تو خونه هم بیشتر رهایی میپوشم

یه تومن آخههههه؟؟؟

عااااشق تیترت شدم آخهههه

من همه لباسام جز دوتاش چسبونه که از اونام خسته شدم و میخوام بدم بره


یه تومن نه ٩٩٩ تومن

قربونت
اگر تیترهای ننوشته ام رو میخوندی

هدیٰ شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 19:17

واسه دلت زندگی کن غزل جونم. اگه اون کاورو دلت خواست چرا که نه؟
من رمز ندارم یا شایدم یادم نیست. بین کامنتا گم میشه. ببخشید :((

هدیٰ حالا کی بشه دوباره برم نمایندگی نایک
تو کرج که همشون به لقا الله پیوستند باید بیام تهران
تا اون موقع صدتا بلا سر اون یک تومن آوردم

برات فرستادم مهربونم
گمش کردی

تبسم جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 19:43

سلام عزیزم
من هم دلم برا پسرا می سوزه که واقعا دارند حیف میشن اما دلبستگی به خاک و وطن را هم نمیشه نادیده گرفت

لباس های نخی عالین من هم عاشق راحتیشونم اما هسرم دوست داره منزل لباس تنگ وچسبان بپوشم
واقعا هم با گرونی دلار لباس با این قیمت توجیه اقتصادی نداره

سلام تبسم جان
اتفاق همسر هم به دلیل دلبستگی نرفته وگرنه با رزومه ای که داره خیلی سریع و راحت میتونه بره

آره حالت یک تریکو نخی فوق العاده سبکه
من از لباسای چسبون خسته شدم
بیشتر گرمم میشه
آره یک میلیون یک کاور؟
ولی خیلی دلم نیخوادش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد