هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کادوی تولد

یک ماهی هست به خرید یک کادوی مفصل برای تولدم فکر می کنم. گزینه های دیادی تو ذهنم اومد و رفت

- یک جفت کفش اسکیچرز (مامان میگه همسرت میخره خوب :)))

- پابند ( ظاهرن همسر دوست داره پابند بخرم البته منم بدم نمیاد)

- کنسول ( خوب با وجود یک ماه کوچولویی که از همه جا بالا میره تصمیم گرفتم فعلا بیخیال شم)

- عطر ( شب عید به خودم هدیه داده بودم و منصرف شدم)

- یک ساعت بند چرم؟ 

- یک مانتوی خفن؟!

- جارو شارژی؟

- یکی از اون آویزای گرونقیمت خونه جاری؟ ( همسر میگه بیخیال :))) )

- اصلا بیخیال همه اینا؛ یک شاخه گل برای خودم بخرم و پولو بدم یک صندلی ماشین واسه ماه بخرم؟ ( همسر به نظرش ماه اک حاضر نمیشه توش بشینه و میگه من نمیخرم تو هم بخری پولتو حروم کردی)

- یک تبلت نسبتا بزرگ با حافظه زیاد بخرم برای کتاب خوندن هام و گاهی فیلم دیدن؟


همه گزینه ها رو نوشتم یادگاری برای خودم. برای بعدن ها که ببینم به چیا فکر میکردم اما شما بودید چه کار می کردید؟

طلا میخریدید یا تبلت یا صندلی ماشین



نظرات 13 + ارسال نظر
نجمه سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 14:24

سلام
من انتخاب اولم طلاست.نمی دونم چرا انقد علاقه دارم
در خصوص صندلی ماشین،واقعا نظرات مختلفه.من خودم دارم استفاده می کنم،پسرم کم می شینه روش،اما بهتر از هیچ وقته

سلام نجمه جان
تصمیم دارم یک عالیشو بخرم برای ماه ام
ان شالله کم کم دائم بشینه

تبسم سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 14:11

من ترجیح می دم طلا بخرم

چون اینطوری که از رفتار ماه اک بر داشت کردم تو صندلیش نمی شینه

شنیدم داره اجباری میشه بستن صندلی کودک
منم خودم همش نگرانم ان شالله که بشینه

فرزانه سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 10:23 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

همسر من از حالا میگه که صندلی ماشین را میخواد بخره . منم میخوام سعی کنم از همون اوایل عادتش بدم که توی کار سیت بشینه
سالها پیش توی استرالیا که بودیم اونجا اجباری بود و اگر کسی بچه را توی کار سیت نمیذاشت جریمه سنگینی باید میپرداخت

خوب کاری می کنید
منم پشیمونم نخریدم
اون موقع نهایت دو تومن میشد
الان خوبش ٥ تومنه

مرضیه دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 20:29 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
من که میگم پابند بخرید و اهرم فشار برای خرید صندلی بعهده همسر

سلام مهربونم
اتفاق مدل همسر برعکسه
حاضره طلا بخره اما صندلی رو نه

بهار دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 19:50 http://searchofsmile.blog.ir

میگمااااا معجون پست پایینی رو چطوری تحمل میکنی؟ من از فکر کردن بهش سر درد میشم
خدا رو شکر که خوب شدی

اصلا نخورم تهوع ام خوب نمیشهبعد هم من زنجبیل دا چین رو دوست دارم
زنجبیل هم مسکنه هم ضد تهوع

بهار دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 19:48 http://searchofsmile.blog.ir

من پارسال برای تولدم گل خریدم ،کیک ، یه ویواریوم، بادکنک ...
این اولین باری بود که رسما برا تولد خودم ذوق داشتم.

چه خوب مبارکه
منم گل میخرم و شاید یه حوله سبز یا بنفش

شارمین دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 13:54 http://Behappy.blog.ir

سلاااام. تولدت پیشاپیش مبارک


غزل جون به نظر من بیا و منطق و دلیل و... رو بذار کنار مستقیم به دلت رجوع کن ببین اون کادو چی میخواد. همونو بخر حتی اگه هزار تا دلیل برای نخریدنش داری. من با خریدای اینجوری حالم خوب میشه و اگه جای تو بودم این کار رو می کردم

سلام پیشاپیش تشکر
عاقا بدون منطق دلم تبلت میخواد
طلا فروشی که رفتم هلاک یه انگشتر بودم
واجبه یک صندلی ماشین بخرم
و در اینصورت طلا و تبلت میره تو قوطی

نسترن دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 09:47 http://second-house.blogfa.com/

قطعا صندلی ماشین یکی از واجب ترین وسیله هاست...یجوری عادتش بدین تا بشینه مثلا با اهنگ اگر علاقه داره...ولی اگر خودتون میخواید بخودتون هدیه بدین من بودم آویز ساعت یا پابند رو انتخاب میکردم :)
پیشاپیش تولدتون مبارک و همچنین سالگرد ازدواج تون

فعلا پا رو دلم میزارم و صندلی رو میخرم
تو فرصتای بعد دلمو هم راضی می کنم

لاندا دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 08:57

عه رفتی خونه پدری بالاخره؟ آخیش.
خب من اگه بودم صندلی ماشین میگرفتم. خصوصا که شما بین شهری زیاد رفت و آمد دارید. تو یه سنی بچه ها نمیشینن رو صندلیشون زیاد، ولی این صندلیا رو تا 4 سالگیشون میتونین استفاده کنین و بالاخره میشینه بچه. با دوز و کلک و هر جوری شده، ولی واقعا امنه.
گزینه بعدیم هم تبلت بود
هر چند الانا همش اول میرم سروقت طلا

آره واقعا آخیش
اجرت طلا خیلی بالا بود
فکر کن طلا ٤٢٥ اونوقت هر گرم یک انگشتر ٦٤٠ تومن
فعلا صندلی رو میخرم

هستی دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 08:29

تولدت پیشاپیش مبارک.

من بودم برای خودم یه شاخه گل میخریدم و برای ماه اک صندلی ماشین.

اولش هم انتظار نداشته باش که همکاری کنه. زمان میبره تا عادت کنه ولی عادت میکنه.

ممنونم هستی جان
دقیقا همین اصمیم رو گرفتم
ان شالله هادت کنه

پارمیس دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 00:24

مسلما صندلی ماشین

اگر همسر اینقدر نه نمیاورد تا حالا صدباره خریده بودمش
ممنونم از نظرتون

آرزو یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 23:25

سلام عزیزم
امیدوارم که دیگه سر درد سراغت نیاد.معجون عسل و زنجبیل و دارچین فوق العاده هستش.طبع گرمی هم داره.
صندلی ماشین از واجبترین هاست.دختر من تا دوسالگی سخت می شست و من همیشه کنارش میشستم با انواع و اقسام اسباب بازیهایی که می دونستم دوست داره و خیلی وقت بود ندیده بودش سرگرمش میکردم ولی از وقتی دید من پشت فرمونم دیگه دید چاره ای نداره.

سلام آرزو جان
خدا از زبونت بشنوه
آره خیلی خوبه
واقعا نشست؟
بهم میگن چون تا حالا ننشسته دیگه نمیشینه و هی دلمو خالی می کنند
خدا حفظ کنه گل دخترتو
چند وقتشه؟!

قلب من بدون نقاب یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 21:55 http://daroneman.blog.ir

چی شد یکدفعه غزل؟
بخاطر آلودگی هوا نیست؟
اصفهان به شدت آلوده بود این چند روز
شیر بخور سریع از بین می بره این حالت رو

شنبه که شک ندارم از آلودگی بود اما دیروز رو نمیدونم
یک وقتایی یکهو چند روز پشت سر هم درد میگیره
اما شاید از کم آبی بدنم هم باشه
باید زیاد آب بخورم ببینم باز اینطوری میشه؟!
چشم مهربونم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد