هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

بالاخره تمام شد. انگار یک بار سنگین از رو دوشم برداشتن. کاری که میشد یک ماهه جمعش کرد؛ با وجود کمک های همسر؛ سه ماه طول کشید.  و تمام شدنش یعنی الان تمام دنیا در دستهای من است.

سه ماه سختی بود. فشار روانی کار از خود کار بدتربود. هرسه مان اذیت شدیم . و تا قبل از مهد و مدرسه رفتن ماه  کار تعطیل.

یک عالمه هدف و برنامه دارم.  فردا باید لیست آرزوهام رو بنویسم. دوباره برنامه ریزی رو شروع کنم. اهدافم رو بنویسم و یک مادر شاد بشم

چقدر خوبه که با فراغ بال میتونم به کارهام فکر کنم


* خسته ام. نظرات را فردا تایید می کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
هدیٰ دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 23:53 http://www.Pavements.blogfa.com

غزل مهربونم؛
باید تمامِ این پستای جدیدتو بخونم و مطمئنم هستم که پر از حس خوبن
من از حال خودم چیزی ندارم که بگم. این مدت واقعاً هیچ علاقه ای به نوشتن نداشتم و نمی خواستمم بیام برای اینکه وسوسه نشم که بنویسم . که نه انرژی منفی ای بدم بهتون، نه خاطراتِ منفی ای ثبت بشه. اما دووم نیاوردم. مدتیه با مشاور حرف می زنم و تأثیر چندانی نداشته اما بی تأثیر هم نبوده!
هنوز هستم، این هفته میرم و برای کریسمس اونجام.
خیلی ازت ممنونم که به یادمی، کاملاً حس می کنم دعاهاتو برای خودم. وقتی یک لحظه حسای بد از دلم میرن مطمئنم از دعاها و انرژی های خوبِ تو غزلِ مهربون و دوستداشتنیمه
امیدوارم بتونم خوبی های قلبیتو جبران کنم، ماهک رو ببوس

آخ هدیٰ جانم
چه خوب شد که اومدی
دلواپست بودم اگرچه ته دلم آرومتر شده بود
نه والا همش حس خوب نداره قاطیه

تو از انرژی منفی دادن به ماها نترس دخترک ماهروی من
میتونی بعد خالی شدن ذهنت پاکشون کنی هر وقت دلت خواست که نتونی مرورشون کنی اگرچه از ذهنت پاک نمیشن
کار خوبی کردی گلکم که با مشاور حرف میزنی مهربونم
ان شالله بسلامتی بری و شیرین ترین فصل زندگیت شروع بشه و بتونی بازم برگردی و اینجا بمونی و بخندی گل دختر
چقدر خوبه که حس می کنی دعات می کنم
عزیز دلمی تو
حقیقتا از ته دل دعات می کنم و ایمان دارم این حسای بد خیلی زود و دائمی از دلت می رن
من ایمان دارم که میشه و به دعا کردنهام ادامه میدم
هدیٰ
مهربونم همین که خبر سلامتیتو بهم میدی جبران میشه
فقط سعی کن خوب بشی اونوقت همش جبران شده
قربونت بشم
میبوسم روی ماهتو

نسترن دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:16 http://second-house.blogfa.com/

بسلامتی که بخوبی تمام شد، ان شاالله بتونید به تمام برنامه هایی که توی ذهنتون هست برسید و حال دلتون خوب و شاد باشه

مرسی نسترن جان
ان شالله از دعای شما و همت خودم
به همچنین مهربونم

رهآ دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 11:56 http://rahayei.blogsky.com

عزیزم خسته نباشی

فرزانه دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 09:18 http://http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

عزیزم چه عالی . به سلامتی
انشالله که به تمام آرزوهات برسی

ممنونم مهربون
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد