هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

یک جور خوبی حالم خوبه

پر از انگیزه ام

و با سرعت دارم کار می کنم

ماه هم بالاخره دل از شیر خوردن کند و از این مبل به اون یکی میره و آواز میخونه



یک سوال دارم

به نظرتون محاوره ای بنویسم بهتره یا کتابی می پسندید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جمعه 27 مهر 1397 ساعت 20:39 http://l-r-y.blogsky.com

من خیلی نمیتونم رسمی بنویسم. شاید رسمی شیک تر باشه ولی محاوره صمیمی تره

یه جاهایی رسمی خیلی میچسبه
یه جاهایی محاوره ای

آزاده چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 09:58

سلام دوست عزیزم
خدا رو شکر که خوبی.ایشالا هر روز بهتر از روز قبلی باشی دوست من..
دختر منم خوبه خدا رو شکر..ممنونم.
راستی هر طور که بنویسی ما دوست داریم

سلام آزاده جان
ممنونم. به هنچنین
خدا رو شکر که خوبه
مرررسیییی از این همه لطف

شوکا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 14:48

سلام عزیزدلم.خدا قوت.مثل همیشه ساده و صمیمی بنویس

سلام شوکا جان
ممنونم که نظرت رو ثبت کردی برام
مرسی که هستی

samira سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 11:22 http://sama92.blogfa.com

شما هرجور بنویسی من دوستت دارم
ولی حالت کتابی ورمان گونه ات تو بعضی پستات واقعا دلبری می کنه ومن خیلی دوست دارم

آی مهربون من
منم دوستت دلرم که برام زمان میزاری
خیلی وقته دلم از اون نوشتنا میخواد اما فرصت ها نایاب شدن برای نوشتن

مهدیه سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 07:05

انشاالله همیشه حال دلتون خوب باشه
من که محاوره ای می پسندم اما نوشته هاتون رو همه جوره خیلی دوست دارم

ممنونم مهدیه بانو
ممنونم از حضورتون و این همه لطف

ویرگول سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 00:23 http://haroz.mihanblog.com

تو بنویس هر جور دوست داری بنویس
من البته با سبک محاوره ایی بیشتر ارتباط برقرار می کنم

عاشق این فاز مثبتتم
پس درهم می نویسم یه کم کتابی یک کم محاوره
بستگی به حال و احوال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد