هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

فانتزی

وقتهایی که خانه خیلی کار دارد، من با خانه نهایت همکاری را می‌کنم اما الان که من فرصت سر خاراندن ندارم، خانه اصلا با من همکاری نمی‌کند تازه این روزها، آلودگی هوا هم همدستش شده و دوتایی همه چیز را کثیف کرده‌اند و کف خانه که راه می‌روم پاهایم ‌سیاه می‌شود.

یکی از فانتزیهایم اینست که برای وقتهای ضروری و پر مشغله‌گی مثل چهار دست سبز و خوشگل کارتون هاج، دوتا دست اضافه داشته باشم؛ یاحتی دستهای پرتوان کاراگاه گجت که حالتهای مختلفی داشت :)


نظرات 5 + ارسال نظر
آبگینه دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 09:20 http://abginehman.blogfa.com

الان کارت زیاده و دسته اضافی میخای. بعدا که سرت خلوت شد باید کلی کار با این دستا انجام بدی

دقیقا آبگینه جان
این روزها هم تمام میشه

ستاره یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 06:54

عزیزم امیدوارم زودتر وارت انجام بشه و استراحت کنی. راستی هدیه خریدی برای خودت بیا بگو چی بوده کنجکاوم خب.

ممنونم ستاره جانم
یهو انگار خسته شدم. دلم نمیخواد ادامه بدم
هنوز نمیدونم چی بخرم که آخر هدیه باشه به خودم
تازه معلوم نیس پولش کی به دستم برسه

رویا شنبه 29 آبان 1395 ساعت 11:12

خسته نباشی
نمی دونم همشهری من اگه باشی بیام کمک
من تبریزم خخخخ
خوش به حالت کار ترجمه هم می کنی ، من چند ساله می خوام برم کلاس زبان هنوز موفق نشدم

مچکرم رویا جان
لطف داری. نه بابا خیلی دوریم از هم
ازدواج که کردی و سرت فراغت شد و تازه دورم شدی از بقیه فرصت خیلی کارها رو پیدا میکنی
فقط باید به دلتنگی رو ندی و بچسبی به کارایی که دوست دار

رافائل شنبه 29 آبان 1395 ساعت 07:50

من با کارآگاه گجت خیلی موافقم.


آره دستهای کارگاخ گجت استفاده های فراوانی داره

Mina جمعه 28 آبان 1395 ساعت 12:28 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

آخ آخ آخ اصلا این چهار تا دست هم کم میاد باید تکثیر بشی یعنی مثلا بشی ده تا غزل هر کدوم یه طرف کار رو بگیره

;مینا جون اون دیگه فوق فانتزیه
من سعی کردم زیاد هم پرو نباشم؛ لبکه یه روزی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد