هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

تابش جان یافت دلم وا شد و بشکافت دلم ...اطلس نو بافت دلم دشمن این ژنده شدم

سلام که کردیم شروع کردم به حرف زدن. اینکه خانواده همسرک ما را فقط برای خودشان می‌خواهند و فکر نمی‌کنند که منم مادری دارم که دلم برای دیدنش لک زده است. اینکه حساس شده‌ام روی بچه‌ها و رفتارشان. این که اعصابم خراب است که بلد نیستم زبانشان را. این که خاطرات تلخی برایم زنده شده که حالم از تک‌تک‌شان به هم می‌خورد و هر چیز مزخرفی که فکرش را بکنی را از مغزم ریختم روی زبانم و مثل آشغال دادم‌شان بیرون و مادرک با بولدزر افکار و حرفهای قشنگش؛ همه شان را جمع کرد و ریخت توی دورترین مرکز زباله‌. گفت که اینها وسوسه‌های شیطان است. گفت که اگر صد بار هم بروی آنجا و پیش من نیایی باز هم باید خدا را سپاسگذار باشی. گفت که به جای حساسیت روی بچه‌ها از الان شروع کن به مطالعه برای فرزند نداشته‌ات. گفت و گفت و حال مرا خوب کرد. شب که وقت خواب شد؛ وقتی دست همسرک را توی دستم گرفتم؛ تازه فهمیدم همین یک لحظه را هم که داشته باشم؛ باید دنیا دنیا سپاسگذاری کنم؛ شاید شکرانه همین یک لحظه، فقط همین یک لحظه به جا آید.


غ ـزل‌واره:

+ خیلی سرد شده خانه مان؛ آنقدر که پاهایم یخ زده و تنم درد می‌کند.

+ بالاخره سبزی قورمه خریدم برای اولین بار

+ خوشحالم که امروز زیاد کار دارم

+ نگرانم که این دوشب دارو را مصرف نکردم. فکر کردم در این شرایط باید تعطیل شود اما مطمئن نیستم.

نظرات 6 + ارسال نظر
آبگینه شنبه 17 مهر 1395 ساعت 20:14 http://abginehman.blogfa.com

من مادر بودم خودخواه میشدم و میگفتم باید به دیدنم بیایی
چه مادره مهربونی خداحفظشون کنه. مادرپدرا فقط آرامش مارو تو زندگی میخان

عزیزم منم مثل شما میشدم
خدا پدر مادر شما رو هم حفظ کنه آبگینه جان

لیلی سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 14:42 http://aparnik5.blogfa.com

مادرا جادوی ارامش بخش دارن...مادر عزیزت زنده باشن

حقیقتا همینه
یک جادوی آرامبخش بی نظیر
ممنونم گلم. خدا مادر شما رو هم برات حفظ کنه عزیزکم

Baran دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 14:02 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
خداوند مادربزرگوارتان را بهمراه عزیزانش درپناه خودش محفوظ بدارد؛انشاالله

سلام باران جان
ان شالله

سلام عزیزم ........
باریکلا به مادر ..
ارامش در زندگیت پایدار گلم

ممنونم دوست عزیز
برای شما هم
مادرها نعمت بزرگی اند. کاش نزدیکش بودم

ستاره یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:47 http://setareha65.blogsky.com

خدا مادرت رو برات حفظ کنه عزیزم، واقعا تصور تحمل این دنیا و سختی هاش بدون وجود مادر وحشتناکه

ممنونم ستاره جان. خدا مادر تو رو هم حفظ کنه
دقیقا. تحمل خیلی چیزها به لطف حضور عزیزان مخصوصن مادرهامونه

رافائل یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:19 http://raphaeletanha.blogsky.com

آفرین به این مادر که چنین آرامشی بهت هدیه داد.
خونه منم وحشتناک سرد شده.

مادرم فرشته اش. بی نظیره. طفلکی میدونم چقدر سختشه این فاصله ها اما یک بار گله نکرد. یک بار نگفت چرا نمیای؟
وای سرما رو که نگو
دارم دنبال بخاری برقی کم مصرف میگردم اما پیدا نمیکنم تو نت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد