هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

رخوت بعد از رفتن مهمان

هیچوقت دوست نداشتم که مهمان صبح از خانه مان برود چون انرژی تمام روزم را با خودشان می برند و حالا که کمی هم قضیه هورمونی شده از موقع رفتنشان فقط به زمین چسبیده ام و آنقدر ناتوانم از حرکت که صبح تا شب روی پا بودن روزهای قبل از مهمانداری و روزهای مهمانداری به طرز شگفت انگیزی عجیب و رویاگونه می نمایند.  مهمان‌ها خیلی خوش موقع آمدند و رفتند. آنقدر حالم بد است که نمی‎دانم اگر بودند چطور پذیرایی را ادامه می‌دادم.


غ ـزل‎واره:

+ یک چیز این مهمانی‎ها برایم خیلی شیرین و جذاب است؛ آن هم تجربه‌های جدیدی است که هر بار بدست می‎آورم و نکاتی است که کشف‌شان میکنم. آنقدر شیرین که خستگی را از تنم می‎زداید

+ دلم میخواهد اضافه جاتی که برای مهمانی از کمدها درآرودم را جمع کنم اما تنم یاری نمی‌کند

نظرات 4 + ارسال نظر
خاتون دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 20:14 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام.
مهمون خعلی خوبه .هم مهمونی بری هم مهمونی بدی.مخصوصا مهمون داشته باشی از شهرستان یا خودتم گاهی بری تعطیلات شهرستان.و اینکه واقعا هم میرن یهویی ادم از انرژی خالی میشه

سلام
مهمون اگر دوستشون داشته باشی اصلا بی نظیره. خوبه عاشق مهمونیای چند روزه ای ها!!!
ولی تخلیه انرژی لعدش خیلی سخته

مینا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 21:17 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

هیچ کس رو نداریم تو هفت تا آسمون یه ستارهدهم نداریم

نزن این حرفو
خدا بزرگه

رافائل یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 13:16 http://raphaeletanha.blogsky.com

خسته نباشی دختری. الان باید استراحت کنی

مرسی دوستم
استراحت لازم بودم

مینا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 22:54 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

آخی ....
چه اعتقاد جالبی ....
منم ترجیح میدم مهمون حتما با دعوت بیاد، یه وعده ترجیحا شام رو کنار هم باشیم و در حالی که از خستگی رو پا نیستم تا دم در بدرقه اشون کنم .... بعد به سرعت نور وسایل و جابجا کنم و توی رخت خوابم بیهوش بشم ....
اما حیف سال تا سال هیچکس خونه ما نمیاد


من مهمون سرزده دوست دارم به شرطی که خونه مرتب باشه
چرا آخه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد