هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

گزارش 1

دارم غش میکنم و همچنان تمیز کاری. آشپزخانه. به جز کف مانده و خورده ریزه های اضافی که همه را روی اپن جمع کردم. اما دیگه نمیتونم. باید ساعت 4 بیدار شم . همخوشحالم از تمیزی زیاد. هم بی نهایت خسته ام. 

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی از اهالی جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 16:36

خانه ما هم همیشه شبیه بازار شامه اخه چرا؟؟؟ من همیشه هم دارم مرتب میکنما ولی فایده نداره

احیانا شما بچه دارید دیگه
گاهی اینطوری میشه

ZARGOL پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 21:54 http://shokolatalkh.blogsky.com

خدایی وقتی کار تمام میشه اونجور ک انتظارشو داریم ی آرامش خاص ب آدم دست میده . خدا قوت

دقیقا
اینقدر این تمیزی می چسبه
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد