هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

حال خوب

چقدر حال دلم خوب است؛ از دیروز که حرف زدیم. چه شیرین است صبوری تو و به روی خودت نیاوردن و من چه خوشبختم که تو را دارم رفیق خاص ترین لحظه های زندگی‌ام. آنقدر خوب هستم که نمی دانم از کجا آمده است این همه حال خول. آنوقت نوشته‌هایم را که نگاه می‎کنم؛ ایمان می آورم که همش برای این نوشته است که وقت نوشتن‌اش در خلا بودم اما نوشتم که خاطرم آرام شود. نوشتم که یادم بیاید چقدر باید سپاسگذار باشم و با اینکه قبل‎ترها تمرین های سپاسگذاری را انجام داده بودم؛ انگار که تاثیر پست " من خیلی خوشبختم که ..." از همه آن تمرینها بیشتر بود که از دیروز هی خوشبختی های جدیدتری را کشف می‌کنم و ذوق می‌کنم.



غ ـزل‌واره:
+ یگانه معبودم سپاسگذارم برای هر آنچه که دادی و ندادی. که داده‌هایت شیرین‌اند و نداده‌هایت از آن شیرین‌تر.
نظرات 2 + ارسال نظر
رافائل چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 07:17 http://raphaeletanha.blogsky.com

خداروشکر که خوبی

مرسیبله خداروشکر

دورافتاده سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 19:25

کلا دیدن جزئیات کلیات زندگی آدم رو عوض میکنه؛
آفرین (:
حالا این 12 چی هست؟ (همینکه پایین همه پست ها هست)
مشخص نکنید ممکنه برداشت اشتباه بشه مثلا اینکه 12 سالتونه! یا 12 ساله ازدواج کردید، یا 12 تا بچه دارید (: یا همسرک رو 12 تا دوست دارید (:
البته فوضول سنج هم میتونه باشه که امیدوارم نباشه!

حقیقتا همینطوره. دیدن جزییات شیرینی که روی تلخی ها و سختی ها رو تو ذهنت میپوشونه

اون 12 هیچی نیست. مال قالبه و واقعیت اینه که اصلا بهش دقت نکرده بودم
باشد که روزی یک قالب دلچسب یا پیدا کنیم
حالا فضول سنجیشو در نظر نمی‌گیریم اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد