هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

من خیلی خوشبختم که

من خیلی خوشبختم که وقتی از شدت حس تنهایی و مهم نباش؛ تمام  گروهام رو پاک کردم؛ عمه و خواهر شوهر و دختر خاله و جاری و دخترعمو همه یکی یکی، خصوصی پیام دادن و نگران حالم شدن و خواستن دوباره برگردم. این یعنی من با همه حس بدبختی در اون لحظات، انسان دوست داشتنی هستم.

من خیلی خوشبختم که بعد از یه دعوای بد؛ می‌تونم دست بکشم روی سر همسرک و بهش محبت کنم با اینکه او تو بدترین وضعیت منو به حال خودم رها کرد و تنها چیزی که براش مهم بود حفظ آبروش پیش بقیه بود.  این یعنی من اینقدر مهربون هستم که با همه دلخوری نتونم غم همسرک را ببینم.

من خیلی خوشبختم که بعد از اون روزای تلخ باز هم مامانمو دیدم و خوب شدم. این یعنی ما هنوز سالمیم و شرایطش رو داریم که بریم دیدن خانوادمون.

من خیلی خوشبختم با اینکه الان انرژی ندارم و بی حال یه گوشه نشستم. این یعنی که دیروز توانش را داشتم که برم دنداپزشکی و تنم سالم بوده که تا شب کار کنم.

من خیلی خوشبختم که دیروز تونستم بعد ازیک ماه سهل انگاری برم دندانپزشکی، این یعنی که پول داشتم و اراده.

من خیلی خوشبختم که اونجا کتاب سپاسگذاری جی پی واسوانی رو خوندم این یعنی که قانون جذب برای خوندن کتاب بدون خواست من عمل کرده.

من خیلی خوشبختم که دیروز برای اولین بار کارهای کیکی انجام دادم؛ این یعنی که منم می‌تونم اگرچه که فکر می‌کنم خیلی سخته و نمی‌تونم.

من خیلی خوشبختم که امروز بعد از سالها از خوابم گذشتم که برم باغچه آب بدم؛ این یعنی که ما باغچه داریم و باغچه مون گل داره .

من خیلی خوشبختم که با وجود مشکل پیش آمده؛ ته دلم آرومه که همه چیز به خوبی حل میشه. این یعنی که هنوزم به خدا ایمان دارم.

من خیلی خوشبختم که میتونم نیمه پُرِ لیوان رو ببینم و قسمتهای تلخ و منفی رو ریجکت کنم. این یعنی که هنوز از عقل‌ام استفاده میکنم.

من خیلی خوشبختم که کم شده اند لحظه هایی که مثبت به زندگی نگاه نمی‌کنم؛ این یعنی  که دارم تلاش می‌کنم مثبت نگاه کنم و کمی هم نتیجه گرفته ام.

من خیلی خوشبختم که خواسته های دلم را می‌تونم به زبون بیارم یعنی که سلامت رابطه برام خیلی مهمه.

من خیلی خوشبختم که شکایتهامو تو دلم نگه نمی‌دارم این یعنی که گاهی می‌فهمم دیدم اشتباه بوده که دلگیر شدم.

من خیلی خوشبختم که که حرص می‌خورم از آرامش خانوادم در مورد اون 3تای باقیمونده این یعنی که خانواده ام هستند و سالم اند.

من خیلی خوشبختم که موندم چه جوابی به همسرک بدم این یعنی که همسرکی دارم که وقایع مربوط به من براش مهمه.

من خیلی خوشبختم که زیر این سقف و باد خنک کولر نشستم این یعنی که ما خونه داریم و خونمون کولر داره.

من خیلی خوشبختم که نمی‌تونم نعمتهایی که دارم رو بشمرم این یعنی که خدایی دارم توصیف ناپذیر و کریم.

من خیلی خوشبختم که خونه بهم ریخته است  این یعنی  که ما لباسهایی داریم برای پوشیدن و وسایلی داریم برای استفاده کردن.

من خیلی خوشبختم که خاک میاد تو خونه  این یعنی که پنجره ای داریم برای باز کردن.

من خیلی خوشبختم که نمی‌دونم صبحانه چی بخورم این یعنی که مواد غذایی متنوعی توی خونه دارم.

من خیلی خوشبختم که ....


غ ـزل‌واره:

+ راستی شماها چرا خوشبختید؟

+ شروع این پست مربوط به 12 مرداده. دو مورد اول و بقیه اش افکار این لحظه من است.

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 21:34 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

پس با این حساب ما خیلی خوشبختیم

اصلا شک نکن

دورافتاده سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 19:19

در خیلی از موارد میشه راحت جای خوش بد نوشت!
نگاه متفاوت همیشه تحسین داره؛ آفرین (:

دقیقا. کافیه بخوای
مچکرم دوست عزیز

بهار شیراز سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 07:29 http://baharammm.blogsky.com/

امروز وقتی که فیش های آب و گاز و تلفن و حتی برگه جریمه ماشینم رو پرداخت می کردم خدا رو شکر کردم که خونه ای داریم و فیشی ، ماشینی هست و برگ جریمه ای برای پرداخت کردن ...
خدایا صد هزار مرتبه شکرت...

خدا را صد هزار مرتبه شکر که وسایلی را داریم که برای حفظشان و استفاده شان باید هزینه کنیم

ZARGOL سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 03:56 http://shokolatalkh.blogsky.com

میدونید بخدا ایقد مشکلات هست ک وقتی آدم میره تو فکرشون واقعا خسته میشه ، خیلی بشتر از خستگی جسمی ولی همین ک بدونه کسایی رو داره که از خیلی هم ،خیلی بشتر دوسشون داره همه چی تو اون لحظه فراموش میشه و واقعا حس میکنه چقد خوشبخته

دقیقا
دوست داشتن ها و دیدن نعمتها و کوچک نشمردن شون کلا خیلی حال خوبی به آدم میده

رافائل دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 17:31 http://raphaeletanha.blogsky.com

خداروشکر که اینقدر حست خوبه. با خوندن نوشته هات منم یاد خوشبختیام افتادم.

خیلی هم حسم خوب نبود موقع نوشتن. نوشتم که خوشبختیام یادم بیاد و حالم خوب شه . تا اون مسئله حل بشه حال من لحظه ایه یه لحظه خوبه یه لحظه بد
ولی کلا به این پست خیلی اعتقاد دارم
خدا رو شکر که یاد خوشبختیهات افتادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد