هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

زندگی غیرمشترک

تو زندگی مشترک هرچقدر هم که تلاش کنی همه چیز مشترک باشه؛ باز یه جاهایی هست که تنهاترین انسان روی زمینی؛ حتی خیلی تنهاتر از دوران مجردی‌ات. چون یک جاهایی حرفها و تصمیم ها و اتفاقهای زندگی مشترک یا راز هستند که کسی نباید بدونه؛ یا حرفها و اتفاقهایی هستند که  اگر برای خانواده ات بخوای بگی؛  می‎ترسی که ناراحت شن و رفتار و حرفهای همسرت یه دل بگیرند و کدورت بشه و بعد از مدتی تو فراموش کنی اما اونا هیچ وقت فراموش نکنند؛  مسلما اینجور وقتا هیچ دلیلی هم برای گفتن و درمیون گذاشتن با خانواده همسر جایی وجود نداره و بر فرض اگر هم گفته بشه جز سوء تفاهم نتیجه ای در بر نخواهد داشت و دوستهات هم که به تبع دیگه مثل دوران مجردی نیست که براشون از هر دری بگی. به جرفهایی هست که فقط با خودت و خدا میتونی مرورشون کنی و الان یکی از اون وقتاییه که تو زندگی از همه دنیا تنهاترم و ترسیدم حتی که چه میشه؟


غـزل‌واره:

+ در این شرایط بخش بزرگی از حفظ شدن روابط و خدشه دار نشدن‎شان بستگی به مدیریت من  داره و من مدام با خودم حرف میزنم. تصمیم میگیرم. پشیمون میشم. دوباره فکر میکنم و این چرخه اینقدر تکرار میشه تا یک نتیجه خوب بگیرم. این چرخه برای هر مکالمه بارها تکرار میشه. اما ته دلم به کرامت و بزرگی خدا امنه.

+ 5 تا یس نذر کردم. برام دعا کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 13:01 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

انشالله که خیره...
چقدر خوبه که خلنواده هاتونو درگیر نمیکنین

امیدوارم. من خیلی نگرانم
مجبوری درگیرشون نکنی وگرنه همه چیز بهم میریزه
ازدواج که میکنی مدیریت کردن روابط نقش مهمی تو زندگیت داره

اگر ازش غافل بشی روابط خودت با خانواده همسر؛ روابط همسرت با خانواده ات؛ همه چیز بهم میریزه و این مسئله هم برای خانوما صدق میکنه هم آقایون. اگر یک نفر درست مدیریت نکنه زندگیت دچار تنش های بدی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد