هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

همیشه باید گفت خدایا سپاس

حوصله ام بدجور سر رفته. زنگ زدم به همسرک و شروع کردم غر زدن. اون هم میگفت هزار تا کار هست برای انجام دادن. گفتم اینو خودم میدونم فقط بزار کمی غر بزنم و تو گوش کن. بعد از تمام شدن تماس بر اساس قرارداد داخل فکری با خودم چند لینک خبر خوب باز کردم که بخوانم که چشمم افتاد به نوتر بزرگ قرمز رنگ پایین صفحه سایت. "شوک بزرگ فوتبال: مهرداد اولادی درگذشت"

دیدن کلمه ایست قلبی دگرگونم کرد. من در حد یک اسم می‎شناختمش اما خبر مرگ جوانهایی این چنین کم سن و سال و ایست قلبی....

چه مردن آسون و در عین حال بدی

بعد از کمی گریه زاری فهمیدم که این نشانه ای بود برای تادیب من که گاهی زود کم می‎آورم و یادم آمد امروز سپاسگذاریهایم را جا گذاشته‎ام. خدایا سپاس سپاس سپاس برای سلامتی تک تک عزیزانم


+ روحش قرین رحمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد