هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

وسواس‎گونه

گاهی همون موقع که داری مینویسی دیگه همه تلاشمو میکنم کم نیارم. آروم باشم و مصممی کار کنی تا شب، یک حرکت ساده همه روانت را بهم میریزد وقتی حساسیتهایت مثل من زیاده از حد شود. مثل گذاشتن دسته موی مصنوعی که آرایشگاه روی موهای من کار کرده بود و من ازش چندشم میشه، روی موهای من توسط مامان خانوم.


اضافه جات:

1+ به مناسبت عروسی برادرشوهر، پنجشنبه رفته بودم یکی از معروفترین آرایشگاههای ولایت همسرک. 300 پول دادم اما ابروهامو که خراب کرده، شینیون رو گند زد و پوستمو اون زنک احمقی که حال کار نداشت با تیغش خراب کرده. تازه همه اینها بدون ناخن مصنوعی بوده. تنها چیزی که خوب بود، کرمش بود که عالی روی پوست خوابیده بود.

2+ اتفاق مسخره ایه اما فکرم را بهم ریخت. سعی میکنم با آهنگ وب بلانش، صدای آواز پرنده ها که از پنجره باز، فضای اتاقم را پر میکند و نفس های عمیق باز هم آرام شوم. باید قوی باشم. قوی شوم. این حساسیتهای زیادی خسته ام کرده. خسته
نظرات 3 + ارسال نظر
سرمه دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 16:18 http://khateratezendegiman.persianblog.ir/

سلام عزیزم، مبارک باشه جای جدید

سلام سرمه جان
ممنونم
خوش اومدی

شیرین.م دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:19 http://www.delvapasiiiii.persianblog.ir

سلام عزیزم... خوبی؟... پنجشنبه عروسی خواهرزادمه و من از الان نگران آرایشگاه هستم... پس باید خودمو حسابی آماده کنم واسه خرابکاری!!!

سلااااااااام گلم
انشالله که مبارک باشه
نه بابا
فکر بد نکن. بخوای حساس شی فقط حرص میخوری و بهت بد میگذره
من که تو دلم گفتم به جهنم. حرص هیچی حتی رعایت نکردن مسائل بهداشتی رو زیاد سخت نگرفتم
شینیونم هم موقع پوشیدن لباس بهم ریخت اما از اونجایی که خوب نشده بود برام مهم نبود چه بلایی سرش بیاد
اما خوب کلا خوش گذشت و این از همه مهمتر بود

لیلی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 10:54 http://aparnik5.blogfa.com

معمولا این ارایشگاهها در مواقعا حساس بیشتر گند میزنن! و اعصاب ادمو حسابی به بازی میگیرن. خودم هم تجربه های اینجوری زیاد دارم!
ولی خوب گذشته دیگه. قوی و شاد باشی

برن بمیرن همشون
فقط یک اسمی در کردن و همین
حتی یک بهداشت درستی ندارن
با همون دستی که تو صورت یکی کرم میزنن و آرایش میکنند بدون شستین تو صورت یکی دیگه هم میکشن
من اینقدر از این کار بدم میاد

ولی موهامو گند زده بود اما الان خوبم خودم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد