هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

خداحافظی آغاز سلامی دیگر است

92 عزیز، فرصت کمی برای با هم بودن داریم. میدانی که چقدر دوستت دارم. بعد از این با یاد آوری خاطرات زیبای تو آرامتر خواهم زیست. دلتنگت خواهم شد همانطور که خیلی وقت است دلتنگ اردیبهشت و خرداد و تیر ات هستم. با من مهربان بودی و امیدوارم ته مانده بودنت را هم مهربانتر از بقیه سال باشی

حرفهای گفتنی از 92 زیاد هست اما همه نگفته ماند. دو روز است فکر میکنم من روز عقد چه ساعتی رفتم آرایشگاه اما در خاطرم نیست و این یعنی به همین زودی و با ننوشتن خیلی چیزها را فراموش کرده ام. نیت کردم با شروع 93 بیشتر به ثبت خاطراتم همت ورزم.



پیشاپیش خداحافظ 92 زیبای من و سلام 93 مهربانتر و پربارتر از 92


سال نو بر ایران و ایرانیان مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا(خلوت انس) دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 16:36

سال نو مباااااااااااارک عزیزم

ممنون سارای نازنینم
سال نوی شما هم مبارک گلم
انشالله پر از شادی و سلامتی و موفقیت باشه برات

شیرین.م شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 16:56

راستی عزیزم... توی پست آخرم پی نوشت اضافه شد... خوشحال میشم نظرت رو بدونم....[گل]

حتما گلم

شیرین.م شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 16:06 http://www.delvapasiiiii.persianblog.ir

سلام دوست مهربونم.. خوبی عزیزم؟... سال نو مبارک.... دعا میکنم سال جدید سالی پر از عشق و سلامتی و آرامش برات باشه عزیزکم....[گل][گل]

سلااااااااااام شیرینم
سال نوی تو هم مبارک
خدا رو شکر خوبم تو چطوری؟
انشالله یکی از بهترین سالهای عمرت رو در پیش داشته باشی گلم
پر از برکت آرامش و سلامتی

الی... پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 19:01 http://goodlady.blogsky.com/

یک ساعت و نیم دیگه ت مبارک...

قربونی شوما
از شما هم مبارک

لیلی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 13:24 http://aparnik5.blogfa.com

امیدوارم سالی پر از خوشی و شادی و سلامتی در انتظار خودت و خانوادت باشه عزیزم

ممنون لیلی نازنینم
انشالله تو هم سالی سرشار از شادی سلامتی و خوشبختی داشته باشی
و زانوی خیر زمین بزاری گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد