هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

عشق پیروز

به خودم گفتم از زمین که گذشت 
از هوایی شدن هراسی نیست
پیش بینی نکن چه خواهد شد 
عشق مثل هوا شناسی نیست 
                                   یاسر قنبرلو


وقتی برایش می‎نویسم، فکر کردن به تو عجیب شیرین است و او در جوابم از همین شیرینی‎ها نسبت به من سخن می‎گوید، با تمام وجود باورش میکنم. امروز در اوج این باور، عدم اعتماد به نفسم که قبل از این پیامک‎بازی در حال جولان دادن بود، محو می‎شود و من غرق در این جمله شیرین نگار، ناخودآگاه لبخندی از عمق جان، بر لبم نقش می‎بندد که خوب است این اعتماد به نفس نداشته که در هر زمینه‎ای بر من غالب است ؛ در میدان ایمانم در این عشق مجالی برای خودنمایی ندارد وگرنه ...

به بقیه اش فکر نمی‎کنم. من این احساس را، این باور را و این لحظه را دوست دارم.



نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 13:51 http://aparnik5.blogfa.com

عشق وعشقتون انقدر قوی هست و دل تو اونقدر پاک که هیچ عامل مخربی نمیتونه خودنمایی کنه.

عزیزمی لیلی جون
شما لطف داری
امیدوارم من لایق این عشق باشم

سارا(خلوت انس) چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 20:10

:) این عشق دوست داشتنی

عزیزمی سارا جون
عشق شما هم مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد