هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی ...

باید مراقب خودم باشم. مراقب همسرک و مامان اینا هم باشم. مراقب اینکه نگران نشوند. مراقب اینکه نگرانی‎هایم را به کسی انتقال ندهم. آخر برایتان نگفتم؟! 3 روز مانده به عقد، بابا زنگ زد که ماهِ‎مان مریض شده. تا کنارش بودم، هرچقدر گفتم برویم دکتر گفت نه. حالا که دورم از خانه زنگ زده که حالم خیلی بد است. به بابا میگویم زنگ بزنید به خاله. میگوید خجالت می‎کشم. خودم زنگ می‎زنم خانه باباجون و خواهش میکنم ماهِ‎مان را ببرند دکتر.

من وقتی از ماجرایی دور باشم زیاد  وحشت‎زده نمی‎شوم تا وقتی واقعه را ببینم. واقعا نمیدانستم مامان چقدر حالش خراب است. اما شب از حرفهای بابا متوجه شدم مامان به قدری مریض شده که حتی نمیتواند راه برود. من کنار آقای همسر از دلواپسی و دسترسی به جایی نداشتن گریه می‎کردم و مامان‎جون و خاله اینا اینجا. لحظه دیدار من و ماهِ‎مان که نزدیکتر میشد حال ماهِ‎مان هم کم‎کم بهتر می‎شد. خدا را شکر روز عقد رو به راه بود. البته جسمش. خبر از دلواپسی‎های درونش نداشتم تا اینکه زمان امضای دفتر و سند ازدواج رسید. مامان اصرار داشت حق انتخاب مسکن با من باشد. و همسرک می‎گفت من قصد اسکان اجباری غ ــزل در هیچ شهری را ندارم اما همه تلاشم را می‎کنم از شما دورش نکنم. با این حال ماهِ‎مان قبل از خوانده شدن خطبه از همسرک خواست قول بدهد مرا جای دوری مثل ارومیه و امثال آن نبرد.

حالا اینکه می‎گویم باید مراقب باشم برای همین است. باید حتی اگر هم ته دلم می‎لرزد و می‎ترسم ادای آدمهای قوی را در بیاورم مبادا ماهِ من یا بابا و بقیه اعضا دلواپس شوند. شاید هم یک روزی واقعا قوی بشوم. 

همسرک خوب از این ترس من خبر دارد. می‎دانم که همه تلاشش را می‎کند همانگونه که برای به هم رسیدنمان همه تلاشش را کرد. اما این روزها حال همسرکم خوب نیست. به قول خودش :-| اینطوری است و من برای این حال ِ بی حالش بی اندازه ناراحتم. از اینکه اینقدر دورم که نمی‎توانم حتی برای یک لحظه فقط یک لحظه دستش را محکم بفشارم تا دلش قرص شود و شاید این خط صاف به منحنی لبخندی دلنشین تبدیل شود. به او گفته ام من از دوری می‎ترسم اما همه تلاشم را می‎کنم برای بهتر شدن زندگی مان، هر جا که باشیم. گفته‎ام من از دوری می‎ترسم اما هرجا که بروی با جان و دل همراهیت خواهم کرد. آخر همه آینده من این مرد پر تلاش و قوی است.



اضافه‎جات :


+بیشتر حرفایم این روزها ناگفته می‎ماند. حتی نوشته هم نمی‎شود. اما امروز هوس نوشتن کردم و می‎دانم اینجا امن است.


+ عنوانی که برای وبلاگ انتخاب کردم عجیب به دلم چسبید. اون اسم موقت به دلم ننشسته بود


نظرات 6 + ارسال نظر
آفاق شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 15:11 http://http:/b-arghavani.blogfa.com

یه زحمت برات دارم

ما و دوستامون شاید عید بیاییم اصفهان

میخواستیم هتل اپارتمان هشت بهشت رو رزرو کنیم به نظرت تر و تمیز و خوبه؟

جائی رو میشناسی هتل اپارتمان یا سوئیت باشه تو 4 باغ بهم معرفی کنی

ممنون میشم

آفاقم من زیاد از کیفیت هتل ها خبر ندارم. چندتاشون خیلی معروفند که اونا هم به نظر من زیادی گرونند.
باز اگر کسی رو پیدا کنم که از این جور چیزا خبر داشته باشه یک پرس و جو میکنم برات گلم

سلین جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 14:30

عزیزم به انتهای آدرسم یه یک اضافه شد...میبوسمت...همیشه سالم و شاد باشی

مرسی از خبرت
خو بابا آدرستو باز میذاشتی دیگه

آفاق جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 12:24 http://http://b-arghavani.blogfa.com/

سلام و تبریک برای خونه جدید

خیلی وقت بود به ایمیلام سر نزده بودم تا امروز


ادرست رو تو لینکها بذارم یا نه

سلام گلم
ممنونم تشکر

بزار گلم. اشکال نداره

یاسمین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:54 http://donyayeyasamin.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
امیدوارم تموم مشکلاتتون حل بشه
و به سختی ها لبخند بزنیم تا آسون بشن
خوش حال میشم به وبلاگ منم سربزنید
موفق باشید

ممنون انشالله که مشکلات همه حل بشه

شیرین.م چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:19 http://delvapasiiiii.persianblog.ir/

عزیزکممم.... انشاالله حال مامان... بابا... همسرک.. همیشه خوب باشه... دعا میکنم هیچوقت نگرانی و ناراحتی توی دلت خونه نکنه دوستم...

ممنون شیرینم. انشالله حال عزیزان تو هم همیشه خوب باشه و خونه دلت خیلی خیلی زود گرم و پر از نشاط و شور و هیجان بشه.
مرسی از بودنت

سمیه-تهران نوشت چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:55 http://tehrannevesht.blogsky.com

مبارکه غزل جان ایشاالاه که حال ماه مامانت خوب خوب بشه غصه نخور روزهای خوبت در راهه

ممنونم سمیه جان.... الان 7ماهی از اون روز گذشته
خدا رو شکر الان مامان خوبه
همه حواسم اینه که بازم اون نگرانیها اوج نگیره و باز بهمش بریزه
و البته دارم تمرین قدرت میکنم قوی باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد