هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

سوال

به نظر میرسه کم کم دارم یاد میگیرم چطور حال خودم رو خوب کنم. ممنون که جویای احوالم هستید


یک سوال دارم

 نظرتون راجع به نصب یک تابلو عکس از خانواده سه نفرمون یا عکس ماهک توی پذیرایی چیه؟

ممنون میشم برام بنویسید تا بتونم تصمیم بگیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 10:31

اگر خودتون لذت می برید از یه همچین تصویری میتونید از تابلوهای دیواری یا رومیزی دیجیتال استفاده کنید عزیزم. هر وقت مهمون غریبه داشتید (حالا که کروناست) میتونید تصویر رو عوض کنید.

چه پیشنهاد جالبی بهش فکر نکرده بودم
مرسی از لطفت زینب عزیزم
خوبی زینب جان؟
چقدر خوشحال میشم وقتی اسمت رو می بینم

فرنوش دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 16:51

هممون باید تلاش کنیم واسه خوب کردن حال دلمون. حسهای قشنگت مستدام غزل جان. من با عکس بچه موافقم اما بودن عکس خودمون زیاد برام دلچسب نیست روی دیوار پذیرایی. همون کاری رو انجام بده که حس خوب داشته باشه عزیزم

دقیقا کاش یاد بگیریم و همیشه به کار بگیریم خوب شدنش رو
ما هم تصمیم گرفتیم کوچک واسه اتاقمون چاپ کنیم

محدثه دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 13:22

خواهر همسرم گذاشته ولی به نظر من جالب نشد ... حالا تو راهرو یا قسمتی که دیوار اصلی نباشه، شاید چندتا کوچیک و متوسط چیدمان بشه جالب باشه

چه جالب ما هم آخر به همین نتیجه رسیدیم :)
مرسی که گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد