هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

بانو جان

له و خسته با یک فنجون چایی و یک تکه شکلات تلخ نشستم سر میز که نفسی تازه کنم. واقعا که کوفته تبریزی و کلا  انواع کوفته خیلی زحمت داره. از صبح لپ تاپ رو روشن کردم که بنویسم اما رسیدگی به ماهک و آشپزی و خورده کاریها فرصتی برام نذاشت. با این حال دوست دارم فاصله نوشتن هام رو کم کنم حتی اگر حرف خاصی هم برای نوشتن نداشته باشم.

 چقدر دلم میخواد خونه تکونی رو شروع کنم اما هنوز نتونستم. از طرفی با خودم قرار گذاشتم خودم رو اذیت نکنم اما نهایت تلاشم رو بکنم هر چقدر که تونستم خونه تکونی رو قبل از عید انجام بدم. دلم میخواد دراز بکشم اما تصمیم گرفتم دیسیپلین داشته باشم و در همین راستا باید ظرفایی که حین آشپزی جمع شده رو بشورم و موهام رو سشوار بکشم (این قانون جدیده چون بعد از به دنیا اومدن ماهک به ندرت سشوار میزدم) و خونه رو کمی مرتب کنم تا قبل از رسیدن همسر

من یک زن معمولی ام با یک زندگی معمولی که با همه وجود عاشقشم و بیشتر از هر زمانی احساس خوشبختی می کنم چون هم از زمان شروع زندگی جدید  چند ماه اخیر با ثبات ترین روزهای زندگیمون رو سپری می کنیم و هم من بیشتر از هر زمان دیگری با خودم دوست هستم. خودم رو تحسین میکنم و برای خودم ارزش قائلم. رشد قابل ملاحظه ای از نظر خودم داشتم که نمی تونم توی نوشته هام ندید بگیرمش وخودم رو تحسین نکنم چون این رشد به شدت من رو متحول کرده و تاثیر زیادی توی آرامش این روزای زندگی سه تایی مون داره. 


غ ز ل واره

توصیه اکید دارم سپاس گزاری رو جز عادتهای لاینفک زندگی تون بکنید و تاثیر بی نظیرش رو در جای جای زندگیتون حس کنید.


نظرات در دست تایید است :))

نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 08:35

بنظرم بهترین دستاورد همین آرامشه
خداروشکر

دقیقا
خدا رو شکر

محدثه چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 07:38

این خود دوست داشتن رو خیلی موافقم .... من میفهمم و لذتش درک میکنم ... موفق باشی تو این راه...

خیلی خوبه و لذتبخش

شارمین دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 19:56 http://behappy.blog.ir

هدیٰ دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 19:34 http://Www.pavements.blogfa.com

تو یک زن قوی هستی که من هم تحسینت می کنم

قربون تو بشم دارم تلاشمو میکنم قوی باشم
تازه دیشب موقع میوه شستن یاد سوالت افتادم که فراموش کردم جواب بدک

مهدیه دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 15:36

سلام
امیدوارم همیشه لبریز از آرامش باشید .
میشه خواهش کنم در مورد نحوه سپاسگزاری یه کم توضیح بدید. خیلی ممنون

سلام مهدیه عزیزم
ممنونم عزیزم به همچنین
مینویسم برات توی یک پست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد