هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

باید در نوشتن پست قبل دقت می کردم اما اونقدر آشفته بودم که فقط نوشتم ولی فکر نکردم

میدونم اگر واکسن هم بیاد حالا حالا ممکنه نوبت ما نشه ولی همین که کور سویی از امید در دلمون روشن بشه خیلی آرامبخشه ولی متاسفانه این امید با ورود واکسن هم تو دل من یکی فکر نکنم روشن بشه چون اولویت مردم نیستند. 

در مورد آقای انصاریان و میناوند هم میدونم که هر دو خودشون بیشتر باید رعایت می کردند و باید زودتر مراجعه میکردند به بیمارستان اما دکتر هاشمیان می گفت از بس  مردم رو از بیمارستان ترسوندند خیلی ها از ترس شون نمیان و اونقدر دیر میان که ریه کامل درگیر شده و روی سخن شون اغلب با افرادی هم سن و سال این دو عزیز بود. دکتر میگفت چند بار با آقای میناوند تماس گرفته که پاشو بیا بیمارستان اما میترسیده بره

در هر صورت اگر کسی از نوشته های من رنجید عذرخواهی می کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 20:12

والا من نوشته قبل خوندم، چیز بدی ننوشته بودی که!!!!!! اظهار تاسف کردی و اینکه خانواده هاشون داغدار شدن! خب این چه ربطی داشت بعضی ها دو خط رو انقد تفسیر کردن و گفتن مگه فقط کشورما درگیر شده؟!!! مگه الان من باید غصه کشورهای دیگه رو هم بخورم! بعدشم متاسفانه خیلی از بازیگران و فوتبالیست های ما خیلی قلیون کشیدن بعد از دوره های بازیشون و این ریه هاشون رو حساس کرد... هر عزیزی که از دست بره ما فقط متاسفم ولی خانواده هاشون تا ابد داغدارند

خوب محدثه جانم تو تکست احساس و لحن آدم مشخص نیست و ممکنه هر برداشتی بشه کرد. به هر حال هر کس از اتفاقات پیرامونش برداشت متفاوتی داره. سخت نگیر عزیز دلم
همینطوره عزیزم. کاش بیشتر مراقب خودشون بودن و اینطور نمیشد.
بله ما جز تاسف کاری ازمون بر نمیاد

آرزو جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 00:39

سلام.یکی از اقوام ما کرونا گرفته بود رفته بود دکتر گفته بود برو خونه خودتو قرنطینه کن،بیمارستان بدتره و رسیدگیش کمتر.بنده خدا اومد خونه ۳ روز بعد بدتر شد رفت دکتر گفتن وای دیر اومدی ریه همه اش درگیره و .... بنده خدا فوت شدن.
این که میگی مردمو از بیمارستان ترسوندن رو حداقل من یکی دارم می بینم که هست.
کنترل خوب کرونا رو حداقل من ندیدم،نه دولت نه بعضی مردم

سلام دوست عزیز
چه دردناک
خدا رحمتشون کنه
موافقم باهاتون
متاسفانه این بیماری خیلی به خانواده ها آسیب زد
اونهایی که عزیز از دست دادن واقعا خیلی دردناکه
خدا صبر بده به همشون و خیلی خیلی زود ریشه کن بشه این بیماری ان شالله

دوست جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 00:28

سلام.
چه روح بزرگی دارین...واقعا انتظار داشتم جبهه بگیرید

سلام
این حسن نظر شماست
من اینجا می نویسم که حالم بهتر باشه اگر بتونم گاهی با حال خوبی که دارم حس خوبی به بقیه منتقل کنم
جبهه گرفتن من علیه حرفهای شما نه اوضاع رو بهتر می کنه نه مشکلی رو حل می کنه
با این حال ممنون که باعث شدید بیشتر به چیزی که نوشته بودم دقت کنم

Zoha پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 23:16

من شخصا بارها شنیدم ک حتما حتما ب دکتر مراجعه کنین و خوددرمانی مطلقا نکنین
حالا این دکتر هست ک تشخیص میده کسی بره بیمارستان یا تو خونه درمانش ادامه بده
ی تفکری تو ی سری مردم این سرزمین هیت وعوضم نمیشه اونم اینکه ما بدبختیم و لاغیر
٢٠٠٠ نفر ٢٠٠٠ نفر تو امریکا و انگلیس و.... از کرونا میمیرن ولی کسی از وضعیت خوب کنترل کرونا تو ایران حرف نمیزنه
همش خودتخریبی
این کسی میگه ک دایی عزیزش بخاطر کرونا از دست داده ولی باید انسان بود وهمه واقیعیتهارو باهم دید
برای فوت اقای انصاریان بسیار متاسفم و اشک ریختم ولی سعی کنیم بهتر و انسانتر باشیم

من نگفتم ما بدبختیم :)
فقط آرزو می کنم کسانی کشورم رو اداره کنند که به مردم بها بدن
شما وب منو خونده باشی من همین چند پست قبل کلی از خوشبختی نوشتم و حقیقتا احساس خوشبختی دارم
من نه آدم سیاسی هستم نه سیاسی می نویسم
دغدغه اصلی من اینجا خودمم
اینکه خودم رو بسازم و تغییر کنم
با این حال دیدگاه ها متفاوته
هممون به همه این چیزها آگاهیم
قصد من فقط یک ابراز ناراحتی ساده بود وگرنه بحث چنان گسترده است و دیدگاه ها اونقدر متفاوت که باید سکوت کرد
اما اعتمادی که سلب بشه برگشتنی نیست

من اینجا دارم تلاش میکنم حس های تلخ و گزنده این که این یازده ماه تجربه کردم
حمله های عصبی که متحمل شدم رو ترمیم کنم به جای اینکه فکر کنم کی چه کار کرد یا چه کار نکرد چون مغزم از فکر کردن بهش حقیقتا میسوزه
معمولا می بینم می شنوم اما سکوت می کنم و دیدگاه هامو برای خودم نگه میدارم

شکوفه پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 20:25

سلام من همیشه تلویزیون نگاه میکنم. صداوسیمامردم روازتجمع ومسافرت میترساندولی نشنیدم که ازبیمارستان بترساند. واین حرف روهم اززبان دکترهاشمی نه ازتلویزیون ونه ازاینستا نشنیدم. الله علم. دامادآقای انصاریان گفتندکه میخواستندمثل بقیه ی دوستان وآشناهاشون توی خونه قرنطینه بشن غافل ازاینکه بدن بابدن فرق میکنه وقتی رفتندکه دیگه فایده نداشته

سلام
مطمئن ان کامل صحبتاشونو نشنیدید
بله شنیدم صحبت های دامادشونو

روی سخن من فوت آقای انصاریان و میناوند نبود. فقط چون اسم اونها رو آوردم اشتباه برداشت شده

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 20:15

خدا رحمتشون کنه،به مادرش هم صبر بده

بله خدا صبرشون بده واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد