هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

قلبم گرفته

اصلا درد می کنه

.

.

.

چقدر متاسفم برای همه اون هایی که در این دوران از دست دادیم

چقدر قلبم درد گرفته که خانواده هاشون باید بار این داغ گران رو به دوش بکشند


نظرات 3 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 16:10

سلام
یه کم تعجب کردم از دیدگاهتون...
یعنی الان فقط توی کشور ما جوونامون دارن پر پر میشن؟
بقیه کشورا اوضاع چطوری هست یعنی؟
همه جا واکسینه شدن و کرونا تموم شده؟
یعنی نمیشه یه مدت پروتکل ها رو با تمام سختی هاش رعایت کنیم تاا پروسه ی تایید واکسن طی بشه اونوقت با خیال راحت واکسن بزنیم؟

من هم از غم از دست دادن این دو عزیز،به شددت متاثر هستم...ولی شنیدید حتما که چطور مبتلا شدن و کوتاهی در رعایت پروتکلهای بهداشتی علت ابتلاشون بوده

سلام از ماست
آدم وقتی ناراحته قطعا نمی تونه خیلی منطقی دیدگاهش رو بیان کنه
بله متوجه شدم
و شنیدم که خیلی دیر مراجعه کردند
و قطعا اگر اینجا رو بخونید می دونید که من شخصا چقدر رعایت می کنم و تا جایی که بتونم بیرون نمیرم و اگر برم قطعا با رعایت پروتکل ها میرم
میدونم که اونها خطا کردند
ناراحتی من از این بود که اگر واکسیناسیون رو شروع می کردند لاقل نور امیدی ته دلمون بود که شاید طول بکشه اما به مرور ایمن میشن همه مردم
ولی افسوس ....

به هر صورت ناراحتم برای همه اونهایی که از دست رفتن و عزیزانشون که داغ دارند
شاید دلیل اینکه نوشتم جوون ها چون دور و برم امسال چندتا جوون رو از دست دادیم
وگرنه میدونم که این ویروس کوچک و بزرگ نمیشناسه
و تهش اینکه من باید دقت می کردم که چی دارم می نویسم

سما پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 12:09

عزیزم. خودشون اگر فاصله گذاری و پروتکل ها رو رعایت میکردن الان زنده بودن.منم جگرم واسه جوونیشون و مادراشون و خونوادشون سوخته.ولی کسی رو مقصر نمیبینم جز خودشون و خودمون.دقت کنین که هنوز همه جای دنیا واکسن کامل پخش نشده و همه دارن رعایت میکنن. دوست من امریکاس و هنوز نزده و میگه فک نکنم تا ماههای اینده هم بزنم.معلما و کادر درمان وخلبانا و اینا اولویتن.بهتره دست از مقصر قلمداد کردن زمین و زمان برداریم و رو فرهنگ مردم خودمون کار کنیم.البته دراینکه حکومت ما در همه چیز ضعف داره و جون ما ارزشی براش نداره شکی نیس.ولی قبول کنید که ما جهان سومیم و نمیتونیم مثلا خودمون رو با امریکا مقایسه کنیم که

بله اونها باید رعایت می کردند اما کیا هی اومدن تو تلویزیون گفتند تا میتونید نرید بیمارستان؟ کیا بودند که مردم رو از بیمارستان رفتن ترسوندند؟ این دو نفر رو ما می شناسیم
در حالیکه دکتر هاشمیان می گفت مردم میترسن بیان بیمارستان و زمانی مراجعه می کنند که ریه به شدت درگیر شده

شکر خدا به خاطر شبکه های اجتماعی و دوستان و آشنایانی که در گوشه های مختلف دنیا داریم هممون اطلاعاتی در مورد نحوه واکسناسیون داریم
آخه چرا باید با آمریکا مقایسه کنم خودمونو.150 تا کشور واکسناسیون رو شروع کردند و اصلا همین عربهایی که آدم حسابشون نمی کردیم و ما فکر می کردیم فقط خودمون آدمیم بیشتر به فکر جون مردم کشورشون هستند تا مایی که ....
اینکه حالا حالا واکسن به ما نرسه هیچ اشکالی نداره همین قدر که احساس کنیم آدم فرض شدیم و لاقل کادر درمان و عزیزان های ریسکمون ایمن می شن و امیدوار بودیم که یک روز هم نوبت ما میشه حالمون رو خیلی بهتر میکرد
موضوع اینه که مردم هیچ امیدی ندارن به اومدن واکسن
حتی الان که خوندم ساعت 15:40 اولین محموله واکسن سپوتنیک وارد میشه هیچ احساس خوشحالی ندارم چون میدونم بر خلاف همه کشورهای دنیا اینجا اول نور چشمیها واکسن میزنند نه آدم های در معرض خطر

شارمین چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 20:48 http://behappy.blog.ir

تمام دیشب تو فکر تو بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد