هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

عوارض داروی جدید

خیلی دلم میخواد مهربونیاتونو جواب بدم

اما داروی جدید خیلی داره اذیت میکنه

تمام روز خوابیدم

حتی نمی تونم ماهکم رو نگاه کنم و لذت ببرم

لحظه ها اونقدر کند میگذرن که. ....

امشب بعد از دو روز گوشی گرفتم دستم اونم فقط محض چک کردن اینجا. گوشیم اغلب تو حالت پروازه چون هم توان تلفن جواب دادن ندارم هم شنیدن صداش و دیدنش به شدت مضطربم میکنه. 

با دکتر تماس گرفتم که من از بی قراری طاقتم تموم شده

گفت میتونم دارو رو عوض کنم اما داروی جدید هم بنویسم باز عوارض داره تا عادت کنی

میتونی وقتایی که شدت بی قراریت بالاست چون نمی خوایم اذیت بشی نصف آلپرازولام بخور حتی چند بار در روز

اما من دلم میخواد طبق حرف خودش آلپرازولام رو قطع کنم چون داروی جدید هم ظاهرن وابستگی داره و البته معده ام هم داره اذیت میشه از بس این دو هفته داروهای مختلف خوردم و فکر کنم داروی جدید هم تاثیر زیادی رو معده داره که باید با شام بخورم

امروز وسط روز همسر بهم نوراگل (داروی گیاهی که طب سوزنی بهم داد واسه شبها) داد. نمیدونم اثر اون بود یا حال خودم متفاوت از دیروز بود که تونستم چندتا یک ربع نیم ساعت در طول روز بخوابم بر خلاف دیروز که پنج ثانیه خوابم میبرد و با اضطراب می پریدم


عصری که در حد نیم ساعت تونستم واسه ماهک زمان بزارم و بازی کنم  به قدری خوشحال شد که تا الان داره بدو بدو می کنه و بازی می کنه

بعد از ظهر با یک لیوان آب که خودش از یخچال پر کرده اومده میگه مامان بیا آب بخور خوب شی

توان پاسخ به نظرات نداشتم. حتی باورم نمیشد بتونم بخونمشون. 

واقعا ممنونم که هستید و به شدت نیاز به دعاهاتون دارم

روزا خیییییلیییی خییییلیییی سخت و کشدارند

میترسم از خوابیدن های شب که به صبحای سخت منتهی میشن

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 17:33 http://Searchofsmile.blog.ir

امیدوارم زود خوب بشی. تو از پس سخت تر از اینا براومدی

وای واقعا این یکی خیلی سخت بود

فاطمه سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 13:35 http://f27.blogfa.com

منم واقعا دعا میکنم خیلی بهتر و سرحال تر بشی

ممنونم فاطمه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد