هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

میشه بهم چند تا فیلم حال خوب کن

و حتی خنده دار معرفی کنید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 08:42 http://Searchofsmile.blog.ir

فیلم the greatest show man موزیکال و شاده ...من دوستش داشتم.
کتاب اگه میتونی بخونی پادشاه گدا و راز شاد مانی هم حالت رو خوب میکنه. داستان یه نقاله

٢٢ شهریور

قادر به انجام هیچکدوم نبودم اون روزا
ولی به مرور هم میخونم هم میبینم

ویرگول یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 20:07 http://Haroz.mihanblog.com

We are the Millers
Meet the Fuckers
این دو تا کلی روحیه ات رو عوض می کنن

مرسی جانم عزیزم

Leyla یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 13:42

غزل جونم این فیلمایی که گفتم بهتره زبان اصلی بدون سانسور ببینی چون همه زیباییش به رقص و آوازشه, اینم یکی دیگه:
Pitch perfect
Pitch perfect 2
Pitch pefect 3

مرسی مهربونم

Leyla یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 03:05

The greatest showman
Isn't it romantic
The hustle

مرسی لیلا جان

مرضیه شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 19:15 http://because-ramshm.blogfa.com

اجازه خانوم؟
مطرب
سلام غزل جون

٢١ شهریور

مرسی مرضیه جانم

سما جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 20:55

سلام.
the farewell یه فیلم چینی امریکایی هست که خیلی لطیف و در عین حال طنزگونه هست
سه گانه hang over اگه یه فیلم صرفا سرگرم کننده و خنده دارمیخوای خیلی باحاله.long shot هم کمدیه جالبیه
Perfetti sconosciutiیه فیلم ایتالیایی با یه موضوع جذاب و غیرتکراری.ورژن انگلیسیش هم هست با اسم perfect syranger.ولی ایتالیاییش بهتره
the invisible guest یه فیلم اسپانیایی ژانر معمایی خیلی غافلگیرکننده هست که ورژن هندیش هم هست ولی اسپانیاییش به نظرم بهتره
سعی کردم فیلمایی که اشک ادمو درمیاره معرفی نکنم.اخه من بافیلما خیلی اشک میریزم و تحت تاثیرقرار میگیرم.امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشی

19 شهریور

سما جانم واقعا ازت ممنونم
از این همه فیلم که معرفی کردی ممنون
من تازه میتونم تلویزیون نگاه کنم
ان شالله دانلود میکنم و میبینم
میبوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد