هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چقدر دلم میخواد با خیال راحت از اینکه وقتی بیدار میشم آرومم بخوابم و سر حال بیدار شم


خدایا برای همه خوابهای آرومی که بعدش با حالی سرشار از زندگی بیدار میشدم ازت ممنونم


نظرات 2 + ارسال نظر
Ella شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 11:53

غزل عزیزم
میدونم خودت حتما به همه راهها فکر کردی. ولی احتمالا اعتماد کردن به روانپزشک خیلی برات موثرتر باشه. حداقل از سردرگمی درمیای و میدونی داری راه درمانی یه پزشک رو میری.
برات ارزوی روزهای خوب دارم، روزهای سلامتی و ارامش دوباره

٢١ شهریور

ممنونم عزیزم
مرسی که هستی

فنجون جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 15:04

عزیزدلم خیلی بفکرت هستم و الهی خیلی زود به آرامش برسی
خونه هم خیلی خیلی مبارک
عزیزم کم و زیاد کردن دارو باید حتما حتما تحت نظر دکتر روانپزشک باشه یعنی چی این میگه اونو بخور اونو قطع کن!!!!قطع کردن و دوباره خوردن داروها خیلی بده عزیزم...
با یه دکتر برو جلو و تا آخرش با همون ادامه بده نه به حرف من و اورژانس و دکترهای متفرقه
ببین میتونی ازدکتر محمودی روانپزشک تووزرا وقت بگیری، خیلی خوبه

ممنونم از مهربونیت فنجون عزیزم
این چند وقت اینقدر دکتر رفتم اطرافیانم سخت جبهه گرفتن و میگن همین دکتر رفتنها اوضاع رو بدتر کرده
همسر اصلا حاضر نیست دیگه منو دکتر ببره
میگه صبور باش تا آثار داروها از بین بره
و من مجبورم صبور باشم و با همون یک قرص (آلپرازولام) و یک عالم تقویتی و بی اشتهایی سر کنم
البته که الان از هفته قبل خیلی بهترم اما تا هورمونها برگردن به حالت قبل زمان لازمه
امیدوارم زودتر بگذره

ممنونم از تبریکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد