هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

وقتی دکتر مغز و اعصاب بدون معاینه وفقط با یک نوار مغز چون ارتا دارو نوشت که روزی پنج تا قرص بود اما وقتی زنگ زدم و از بیقراری های شدید و حال بد گفتم و گفت اینا عوارض داروهای ما نیست برو دکتر داخلی

طب سوزنی گفت دیازپوکساید و پرانول رو نخور

دکتر اورژانس گفت فلوکستین رو قطع کن شاید بیقراریت از اونه

فقطآلپرازولام موند

با طب سوزنی ٣٦ ساعت عالی بودم و بعد اضطرابم برگشت البته با شدت خیلی کمتر

وقتی عجله ای روز سه شنبه قرار شد برگردیم استرس به موقع آماده شدن بود و بعد استرس پرواز

من از اوج گرفتن به شدت میترسم

روز اول تا عصر عالی بودم

عصر دوباره بی قراری و شب باز خوب

امروز دوباره با سوزش سر و بازوهام شروع شد بالین تفاوت که دیروز ٥ بیدار شدم امروز ٦:٣٠

دلم میخواد به جز آلپرازولام باز بقیه قرصا رو شروع کنم نه از سر منطق از سر اینکه شایدزودتر خوب بشم

دهنم دائم خشکِ

حال تهوع

دیشب خیلی خوب بودم

همسر میگه تحمل کن تا لاقل فقط به یک قرصوابسته باشی


و خدااااااااااااااااااا تو منو دریاب میخوام دوباره خوب باشم دوباره زندگی کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 08:48 http://Searchofsmile.blog.ir

اوه اوه اوه چه آش شله قلمکاری پختن برات....
منم دوره ایی همه اینا رو مصرف کردم ولی یهو قطع نکردم ظاهرا هیچ اثری هم روم نداشته فقط خدا میدونه تو مغزم چه اتفاقاتی افتاده شاید اصلا ریشه تمام اضطرتبام همین باشه

بعیدم نیستا

هدهد شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 08:37

خونتون مبارک باشه... انشاالله به زودی خوکه دلخواهتون رو بخرین.
چرا شما و همسرتون انقدر از وابستگی به داروها میترسین؟؟؟
الان اگر دیابت داشتین یا فشار خون چیکار میکردین؟
بیماریهایی که مطمئنا هیچوقت خوب نمیشه..فقط کنترل میشه.. و به هرحال همه داروها کمی عوارض دارن.. داروهاتون رو با ترس استفاده میکردین؟
اینم مثل همونه.. شیمی خونتون به هم خورده و احتیاج به دارو دارین برای کنترلش.. به 10تا داروهم اگر احتیاج داشته باشین برای کنترلش مهم نیست.. دکترا همشون از ما بهتر عوارض داروها رو میدونن و امکان وابستگی بهشون و راه کم کم ترک کردنشون رو..
خیلیا داروی تیروئید رو تا آخر عمر میخورن.. وگرنه تیروئیدشون پرکار میشه و عوارضش از حال بد شما هم بدتره.. خیلیا باید روزی 4تا قرص فشار بخورن تا آخر عمر.. اینا ایرادی داره؟
من نمیگم فقط با دارو حال خودتون رو خوب کنین.. یه دکتری که بهش اعتماد دارین پیدا کنین و به حرفش اهمیت بدین و داروهارو بخورین.. مشاوره و سرگرمی و ورزش و همه اینا در کنارش حالتون رو حتما خوب میکنه ولی اولش اشکالی نداره بدون ترس دارو بخورین.. وابستگی به دارویی که نیاز بدن باشه هم اشکالی نداره..حتا اگر لازم باشه مدت طولانی استفاده بشه.. که اینجوری نیست معمولا.
حتا برای همون کنترل وسواس هم چه اشکالی داره اگر اذیتتون میکنه دارو استفاده کنین؟
همسرتون شمارو دوست داره و صلاح شمارو میخواد حتما،ولی بیرون گود ایستاده و فقط میگه لنگش کنه.. بدون دارو سعی کن خوب باشی! کی از خوب بودن بدش میاد؟
دوری رو شما انتخاب کردین و بعدشم با قوانینتون سختترش کردین. حتما با همسر برین دیدن خانواده و اونا میان قوانین شما رو رعایت کنن و حس معذب بودن بهشون دادن و تو همه این مدت کرونا هم اینهمه دوری و دلتنگی لزومی نداشت واقعا!
دلتنگین پس برین ببینینشون.. اونام مثل همه رفت و آمدشون رو محدود کردن ولی نمیشهتمام رفت و آمد رو قطع کرد. همون ترس شما از رفتن و اینکه اونا با کسی ارتباط نداشته باشن و فقط شما باشین هم غیر عادی بود.. که تو این شرایط نه فقط شما خیلیا دچارش شدن تو این مدت.. دوتا از اطرافیان من همینطور شدن.. یکیشون در آخر رفت دکتر و دارو استفاده کرد و الان خوبه خداروشکر.. احتیاط عالیه ولی اونهمه ترس عادی نیست و احتیاج به کمک داشت و داره. خودتون رو از کمک دکترها محروم نکنین.
سعی کنین با آرامش یه دکتری رو که قبول دارین انتخاب کنین و به حرفش اعتماد کنین.
بدون نگرانی داروها رو مصرف کنین حتما حتما حتما به زودی خوب میشین. بعد از مدتی هم داروها کم میشن و قطع میشن.
نشدن هم اصلا مهم نیست. مهم حال خوبیه که شما دارین.
مطمئن باشین آرامش و شادی به زودی برمیگرده به زندگیتون..

21 شهریور

ممنونم از لطف و محبتتون
خودمم متوجه بودم که این حجم ترس عادی نیست ولی نمیدونستم چطور باید کنترلش کنم
ولی بعد معلوم شد بیشترش از قطع داروهای قبلی ریشه گرفته
خدا رو شکر الان بعد از عوارض شدید شروع دارو خوبم و آروم
در مورد کرونا هم رعایت میکنم اما نمیترسم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد