هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

خدایا سپاس

امروز خیلی خیلی بهتر بودم

ممنونم از بودنتون

 باید راه بیفتیم سمت ترکستان

امیدوارم این سفر کوتاه حال من و همسر رو از این رو به اون رو کنه و پر انرژی و با آرامش برگردیم

امیدوارم صبح فردا هیچ اثری از اسمش رو نبر نباشه

نظرات 6 + ارسال نظر
هدیٰ پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 13:18

من عاشق انرژیای خوبتم که

منم عاشق خودتم و انرژیهای مثبتی که همیشه برام داری

هدیٰ جمعه 20 تیر 1399 ساعت 19:16

مرسی کلی کلی از محبتت مهربونم
حالت چطوره غزل جان؟
امیدوارم انقدر بهتون خوش بگذره که فرصت نکنی به چیز دیگه ای فکر کنی حتیٰ!

قربون محبتت دخترک زیبای دوست داشتنی
من الان چهارشنبه ٢٥ تیر عالی ام
خیلی عالی بود خیلی

شیرین جمعه 20 تیر 1399 ساعت 01:16 http://khateraha95.blogfa.com/

غزل عزیزم امیدوارم صبح زیبا و پر انرژی و سرشار از حال خوب رو اغاز کنی

ممنونم ازت شیرین
امروز چهارشنبه ٢٥ تیر اینطوری شروع شد که دعا کردی

رهآ چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 22:43 http://ra-ha.blog.ir

خوش بگذره غزل جان. سعی کن لذت ببری و به هیچ منفی فکر نکنی.

منم امیدوارم. به فردا صبح و سلامتی همه.

رهآ عالی بودا
منم خیلی امیدوارم

فرزانه چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 11:40

غزل جان امیدوارم که حالت کاملا خوب بشه. انشالله که این سفر آغازگر دلخوشی و آرامشت باشه
ببخش که این مدت کامنت نگذاشتم ولی مرتب میخوندمت و نگرانت بودم

خوبم فرزانه جان تیر ماه سختی بود برام اما آخرش جالم خوب شد
خواهش میکنم
ممنونم که هستی
رزا رو ببوس

نسترن چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 10:32 http://second-house.blogfa.com/

مطمئنم با حال عااالی برمیگردین
خوش بگذره حسااابی

همینطورم شد نسترن جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد