هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

امشب دیگه دلم نمیخواد تمام ٢٤ ساعت شب باشه چون برخلاف بقیه شبها امشب روبراه نیستم

در عوض دلم میخواد تمام ٢٤ ساعت حالم خوب باشه

امروز تا ساعت ٧ عصر بسیار سخت گذشت

اینقدر که زنگ زدم مامان بیاد پیشم

اما از اونجایی که ما قرار بود بریم ترکستان مامان اصرار داشت رفتنِ من حالم رو خوب میکنه و گفته بودم مادر همسر به روش خودشون ترس آدم رو میگیره؟ حالا حقیقت داره یا نه بماند؛ تو این وهله یک نور امیدِ برای منی که متوسل به هر چیزی هستم که منو نجات بده

حالا خدا خدا میکنم فردا سرپا باشم و بتونم ساک ببندم


ببخشید که جون تایید کامنتها رو ندارم

از مهربونیهاتون یک دنیا سپاس

نظرات 6 + ارسال نظر
هدیٰ سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 18:26

امیدوارم بری و معجزه بشه. قلبت آروم بگیره و کلی حس خوب سرازیر بشه به وجودت قشنگترین
تو همین الآنم خوبی، توی بدترین لحظه ها هم خوبی! خوبی ای که از وجودته مهربونم :*

و رفتم و معجزه شد هدىٰ جانکم
الان اینقدر خوبم که باورم نمیشه
قربون محبتت بشم مهربونم خوبی از خودِ خودته عزیزم

مطهره سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 09:36

انشالله میری وبعدش با یه حال خوب وتوپ برمیگردی....اونوقت دوباره با نوشته های ماهکی حال خوب وبه ما تزریق میکنی.

رفتم عالی بود خدا رو شکر
خیلی زىد از ماهک هم مینویسم

مهدیه دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 01:29

عزیزم این رو هم بهت بگم قطع ناگهانی داروها باعث این حالتا میشه، دور از جونت باشه اما قطع یک دفعه لاموتریژین میتونه مرگ ناگهانی بده. خیلی مراقب خودت باش

دقیقا
خدا رحم کرد دیگه

آرزو یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 16:19

سلام عزیزم .هر روز می خونمت برات کامنت نمی زارم چون نمی دونم چی بگم اما هر روز برات دعا می کنم که روز عالی داشته باشی

سلام مهربون
ممنونم آرزو جان ممنونم که هستی
از سهامت چه خبر بانو؟

مهدیه یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 15:33

من تموم این حال بد رو تجربه کردم. دکتر برا من تشخیص افسردگی و اضطراب ناشی از وسواس رو گذاشت. دو ماه طول کشید تا با دارو خوب شدم.
به نظر من با یه روانپزشک خوب آنلاین مشورت کن. با آرزوی سلامتی

مشورت کردم با دکترم
خدا رو شکر خوبم الان

نسترن یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 08:51 http://second-house.blogfa.com/

رفتن به ترکستان حتما حالت رو خوب میکنه غزل
بمون و با حال خوب برگرد لطفا

خوب کرد نسترن جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد