هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دلم میخواست تمام زمان شبانه روز فقط شب بود

صبح ها هنوز استرس شدید دارم

خدایا ممنونم که بالاخره امروز با وجود استرس حالم اونقدر خوب بود که قد رفست کردم و راه رفتم.

خدایا ممنونم که اونقدر بهتر شدم که بتونم با وجود استرس و آشوب تو قلبم یک کارایی تو خونه انجام بدم

خدایا ممنونم  که تو این مدت با وجود ناخوشی توان آماده کردن صبحانه رو داشتم

خدایا ممنونم که یکی از وام ها آماده شد

خدایا ممنون که ماشین داریم و رفت و آمدمون راحته

خدایا ممنون که اونقدر خوبم که بتونم تایپ کنم

خدایا ممنون که همسر اینقدر حمایتم میکنه

خدایا ممنون که مامان تو این روزا گاهی چند بار زنگ میزد و باهام حرف میزد تا بهتر بشم

خدایا ممنون که خواهرک اگر مبتلا شد ولی حالش بهتره و ان شالله بهتر هم میشه

خدایا ممنون که حال برادرک بهتر شده

خدایا منو بازم تو بغل بگیر و لبریز آرامشم کن

نظرات 3 + ارسال نظر
هدیٰ سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 18:30 http://Www.pavements.blogfa.com

کاش یکم از این حالتو می تونستی بدی به من. یکم قسمتش می کردی.
امیدوارم لحظه ای که این پیامو می خونی پر از حس مثبت و عشق باشی.
می دونم چه حسیه این ناامیدی یا هرچی که اسمش هست! اما تو قوی تر از این حرفایی که یه حال بد شکستت بده :*
همیشه گفتم و میگم که خودت رو دست کم نگیر

هدىٰ اون حال رو به دشمنم هم نمیدادم اینقدر که بد بود

نسترن شنبه 14 تیر 1399 ساعت 09:16 http://second-house.blogfa.com/

خداروشکر خانواده هواتون دارن
خواهر بهتره؟
برادرتون هم مبتلا شده بودن؟

بله شکر خدا
خواهرم خوبه
برادرم مشکل مجاری ادراری داره

محدثه شنبه 14 تیر 1399 ساعت 07:52

چقدر به اون جمله اولت نیاز دارم... گاهی میگم خدایا ناشکری نمیکنم فقط دارم حرف میزنم ولی خیلی خستم .،، از کار، از روز ، از اتفاقات... دلم مدتی زندگی میخواد که شب باشه و عجله برای شروع فردا نباشه

الهی عزیزم
کارت خیلی زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد