هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کنسل :))

در عین این که شنبه دلم رفته بود برای انجام این کار اما دیروز به خاطر چند تا چیز مردد بودم و دیگه خیلی دلم باهاش نبود. وقتی هم به همسر گفتم به نظرش موردهای مد نظر من جزیی و بی اهمیت بود. اما امروز همه چیز دست به دست هم داد که کنسل بشه و من الان خوش و خرم و مطمئن از اینکه اتفاق های بهتری در راه هست در آرامش نفس می کشم


ماه دیروز 6 عصر تو ماشین خوابید تا 11:30 شب که با سر و صدای بلند بلند متن خوندن همسر بیدار شد در حالی که من از خواب و استرس رو به موت بودم. حالا مگه می خوابید؟ تا ساعت 1:30 فکر کنم یک ریز حرف زد. ساعت 5:30 که با سر پنجه تو خونه راه می رفتیم که همسر صبحانه بخوره بره چشماش رو باز کرده و میگه حامی حامی کجایی؟ حامی میگه: "باید بخوابی الان زوده." ماهک میگه :"نه خورشید خانم اومده"

دردسرتون ندم. از خود 5:30 بیداره و من از شدت خوابالودگی نه صبح تونستم کار کنم نه الان روی پا بندم. حتی مغزم خاموشِ واسه تایید نظرات.منتظرم همسر برسه یک چیزی بخوریم بلکه سه تایی بیهوش شیم

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 16:59

میتونم رمز داشته باشم غزل جان؟

فرزانه جون
شما مامان رزا کوچولویی؟
چون لینک نذاشتی پرسیدما
رمز همونیه که دفعه آخر دادم ها
فکر کردم داری
باز برات میفرستم

هدیٰ پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 00:47 http://Www.pavements.blogfa.com

جیگرِ ماه کوچولو

جیگرِ شوما جانا

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 15:02 http://Daroneman.blog.ir

استرس های شیرین خیلی خوبن
کاش زندگی ها پر باشه از استرس های شیرین

خیلی خوبن ولی یه جاهایی هم اونقدر شدید میشه که تو رو به سمت پشیمونی مییره
الهی آمین

نسترن سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 09:06 http://second-house.blogfa.com/

باورت میشه از خوندنش خوابم گرفت چه برسه به بودن تو موقعیتش
ولی برای اون اتفاقه هم دلت باهاش نبوده ها وگرنه نمینوشتی کنسل:))


ببین گزینه جذابی بود
ولی گیر من به سه مورد بود و کنسل شدنش برای من به معنی پیدا کردن چیزی خیلی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد