هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

فردا، فردا که نه صبح، خیلی کار دارم اما بی خواب شدم امشب و نمیدونم چطور کارای فردا رو مدیریت کنم

تصویر سازی خواسته هام؟

موزیک؟

بازی؟

وب گردی

هیچکدوم جواب نداد

خوابم نمیبره

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیٰ پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 20:38 http://Www.pavements.blogfa.com

حق داری .. باور کن خیلی حق داری حساسیتات بیشتر شده باشه. وضعیت عادی که نیست. و معلومم نیست کی عادی بشه.
دلم دنیای پاک می خواد!
به خودت خرده نگیر که حساسیتات برگشته. حداقل توو این یه مورد استرس نداشته باش :)))

غزل؛
می فهمم نگرانیت و دلتنگیت رو
هردوش رو خوب می فهمم
مراقب باش :**

دارم تلاش میکنم به خودم گیر ندم
منم دلم دنیای پاک و آروم میخواد

عزیز منی تو
راه شماها زیادی دوره
امیدوارم زودتر بتونید دوباره کنار هم لحظه های شیرینی داسته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد