هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

آگاهانه های ماهکی

گاهی ایمان میارم که ماهک از تمام درونیاتِ من آگاهه. دیشب یک گوشه منتظر بود تا ورزش من تمام بشه و با هم بریم حمام. بعد از سرد کردن با شاواسانا آرامش ورزش برای من دو چندان میشه. و آهنگ "خط و نشان" آروم افشار اولین و آخرین الهام بخش "خود بالنزگی" برای من است. درست توی روزهایی این آهنگ رو شنیدم که به شدت درگیر ایجاد یک رابطه دوستانه با خودِ درونی ام بودم و از همون اولین بار به هیچ کس غیر از خودم و درونم نتونستم ربطش بدم. نه اینکه هر ترانه ای که گوش میدم رو به کسی یا چیزی ربط بدم. اما در مورد این آهنگ همه چیز رو جور دیگه ای پیش چشم هایم جلوه میداد که قبل از آن هرگز از اون دید به زندگی ام ننگریسته بودم.

از اولین باری که با این ترانه تن آرامی انجام دادم (البته که اغلب با موزیک های بدون کلام و سمفونی ها تن آرامی انجام میشه) من خودم رو خارج از جسمم میدیدم که مشغول بوسیدن تک تک اعضای این جسم خاکی است. و تمرکزم روی هر عضوی بود با مهربانانه ترین حالت دنیا اون عضو رو لمس و نوازش می کند.

مشغول تن آرامی و تکرار جملات ترانه برای دوست داشتن خودم در ذهنم بودم که حس کردم کسی کنار سرم نشست و در چشم بهم زدنی گرمی وجودی را نزدیکم حس کردم و بعد لبهای ظریفی داغی که بوسه ای لطیف مهمان لبهایم کرد و صدای کودکانه ای که در میان موزیک و افکار در گوشم پیچید که "خیلی دوستت دارم مامانی". چشمهایم همچنان بسته بود که یک دقیقه بعد دوباره همان گرمای لبهای کوچک و بوسه ای که روی لبهایم نشست.

چشمهایم را که باز کردم و نشستم تن کوچکش را در آغوش کشیدم و غرق بوسه اش کردم. مطمئن بودم از این که تمام تلاشم را برای دوست داشتن خودم  میکردم را متوجه شده و برای تحسین کنارم آمده

چند دقیقه بعد داخل حمام گفت "دست بزن خودتو تشویق کن ورزش کردی" و من ذوب شدم در این همه درک  کوچکی که تا این اندازه بر من و درونیاتم آگاه است


ماهک گونه:

+ بهش بیسکوییت دادم که گرسنه اش نشه. یک نگاه به کف حمام میکنه و میگه "کثیف میشه اینجا آخه"


+ همسر خواب و بیداره. اومده میزنه بهش و میگه "بیدار شو مرد" :)))


+ حرف اضافه مورد استفاده اش "رو" هست. مثل اینکه "میخوام رو تِزیون کارتون ببینم". 


کتاب واره:

+ "مرگ ایوان ایلیچ" هم تمام شد و فکر اینکه پس چطور باید زندگی کرد که درست باشد با من ماند


+ چه خوشبختی بزرگیِ وقتی تو کتابهای صوتیت نگاه میکنی و ناباورانه "نیمه تاریک وجود" رو میبینی که تو تخفیف ٩٠٪؜ فیدیبو خریدی و خودت فکر میکردی نخریدی :)

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 14:05

جآآآآآآآآآآآآآآآآآآآن دلم
خدایی خیلی لطیف و دوست داشتنی عه ماه کوچک
هردفعه از ماه مینویسی عمیقا دلم یه دختربچه مثل ماه میخواد تا بغلم کنه و بهم انگیزه بده
چه خوب که ورزش میکنی غزل من تمام قد برات دست میزنمچون از وقتی نرفتم کلاس دیگه حتی متم رو باز نکردم و کوچکترین حرکتی نزدم

نسترن جون بچه ها هر کدوم یک جور عجیب و خاص خودشون شیرین اند واقعا
عزیزم ان شالله روزیت باشه اون چیزی که از ته دلت آرزو می کنی
دارم سعی ام رو میکنم و به خودم قول کلی هدیه ورزشی دادم تا بتونم تبدیلش کنم به یک عادت
تو سر کار میری خسته میشی خوب

هدیٰ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:13 http://Www.pavements.blogfa.com

بیدار شو مرد ببین آخه چقدر نمکه این کوچولو

اونجا که کلی بوست کرد و گفت دوست دارم مامانی واقعاً کیوت ترین صحنهٔ ممکن بود من بودم این خوشمزه رو می خوردمش تموم می شد دیگه، خلاص

عزیزدلم حال دلت همیشه خوش. کاملاً مشخصه چه عشق و محبت خالصی توی وجودته، و چقدر برات مهمه این لطافت و مهربونی درونت در جریان باشه و بهش اهمیت میدی؛ که حالا انقدر قشنگ منتقل شده به وجود ماهک

تازه من خیلی از حرفها و کاراش یادم نمی مونه که اینجا بگم
حالا بیا اعمال بعد از جیش کردنشو ببین
اینقدر خوشحاله که یاد گرفته جیش کنه که از حمام میایم بیرون دستمال خشک کن رو برمیداره و دور خونه می دوه و جیغ میزنه

هدی بی نظیرترین حس دنیاست مادر دختری های عاشقانه
احساس می کنی داری ذوب میشی از این همه محبت و عشق
حیف که نمیشه ببینیش و این همه محبتت رو نمیتونه ببینه

عزیزم من از بس خودت ماه و عاشقی من رو اینطور می بینی
همیشه سلامت باشی و دلت پر از عشق خالص

ستاره بامداد دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:25 http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا



دوست عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم ا .ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :







https://forms.gle/ZFDmdeDe7cawG91g7

من تجربه ای در زمینه مورد نظر شما ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد