هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

این روزای کرونایی

+ و بخش خوب و دلچسب این روزها تنفس عمیق هوای پاک و لطیف بارونیه. مدتها بود وقتی پنجره رو باز می کردم جز بوهای بد و احساس کثیفی چیز دیگه ای نمی شد به ریه ها فرستاد. موقع برف و بارون هم هوا سردتر از اون بود که بتونی پنجره رو باز کنی و یک زمان طولانی پنجره رو باز بگذاری و خودت رو در معرض هوای آزاد قرار بدی.

از دیشب که بارون می باره صد بار پنجره رو بار کردم و زل زدم به آسمون و با پاهای چسبیده به شوفاژ عمیق ترین نفس های دنیا رو کشیدم و تو این لحظه ها به طور کل فراموش می کنم همه دنیا تو چه مخمسه ای افتاده و زورش به یک ویروس میکروسکوپى نمی رسه که این فقط یک چیز رو نشون میده: "ضعیف بودن انسان با اون همه ادعای هوش و قدرت"


+ از اردیبهشت سال ٩٣ که دچار یک وحشت و ترس فلج کننده شدم از ترس دور شدن از خانوادم که البته در واقعیت "دور شدن از خانواده" اینقدر هم ترسناک نبود؛ بخش ترس وجودیم به شدت فعال شده و منی که به شدت نترس بودم با هر اتفاق کوچک بزرگی که احساس کنم زندگی مون رو به خطر می ندازه به طرز وحشتناکی می ترسم. یک ترس فلج کننده که از کار و زندگی من رو میندازه. شکر خدا این روزها به لطف داروهایی که میخورم ترسم کمی کنترل است و البته امروز خیلی آرومترم. همسر از دیروز خونه مونده. این بار یک مقدار مواد غذایی زیادتر خریدیم که کمتر مجبور باشیم از خونه بیرون بریم. باشد که از همسر نخوان سر کار بره و لاقل دو هفته ای خودمونو قرنطینه کنیم.


+ همسر پریشب همین که رسید تمام لباسهاشو ریخت داخل ماشین و خودش رفت حمام که این کار من رو هم آروم کرد.

خرید رفتنی، سر ماهک رو با گوشی و بازی گرم کردیم و بدو بدو رفتیم خرید و برگشتیم و از عصر تا شب مشغول ضدعفونی وسایل بودم 


+ چقدر امروز خوبم. شماها چطورید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 10:34 http://khateraha95.blogfa.com/

خداروشکر خوب عزیزم
اره ما هم امروز میخوایم بریم شکم خریدامونو انجام بدیم که تا 20 روزی بیرون نریم غیر از سر کار که وقتی میرسیم همه چیو میشوریمممم

خدا رو شکر
نوش جونتون بشه
خوب ماری میکنید چاره ای نیست آخه

بهار سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 21:59 http://Searchofsmile.blog.ir

خدا رو شکر که خوبی...
میگم غزل من یکی اگه کرونا نگیرم حتما ناراحتی اعصاب میگیرم....
یعنی مردم بس که دستامو شستم ...
درضمن ما سر کار میریم

عزیز منی
سر کار رفتنی چاره ای نیس
حرص نخور با حال خوب دست بشور

نسترن سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 14:15 http://second-house.blogfa.com/

الهی شکر خوبی
من سعی میکنم کاملا رعایت کنم، محل کارمونم خداروشکر ارباب رجوع نداریم و همکارها همه رعایت میکنن...ژل و الکل هم داریم میز و وسایلمون روزی دوبار تمیز میکنیم...
عصرا هم پیاده برمیگردم و دستکش و تجهیزات دارمخلاصه هی میگم همه چی خوبه ولی از استرس پنهان از اول هفته صدام گرفته

مرسی
خدا رو شکر وسایل ضدعفونی دارید
خوب میکنی هم ورزش ِ هم دوری از محیطای شلوغ

استرسم باید فوتش کنیم بره هوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد