هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هر چی بیشتر میگذره بیشتر متوجه میشم آرامشم بعد از اون تصادف وحشتناک، فقط تاثیر داروهایی بوده که برای درمان میگرن میخورم. هر بار زمان داروهام دیر میشه و پر میشم از استرس. هر بار بی دلیل پر از بغض میشم؛ می بینم که اینها از شوک تصادفه و خدا رو شکر میکنم که بعد از اون اتفاق، آروم بودم و تونستم ماهک مون رو آروم کنم و به خوبی مراقبت کنم تا برسیم به مقصد.


از تک تک تون ممنون برای مهربونیاتون

من واقعا فرصت نداشتم جواب بدم

ماشین تعمیرگاهه

ترکستان یخ زدیم

به خاطر بارش برف ترکستان، یه بخش از خریدای مهم ام موند :( 

برگشتیم خونه و تا به جمع کردن برسه مهموندار شدم

خسته ام

دلم میخواد مفصل بنویسم :)

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 08:46 http://Searchofsmile.blog.ir

خدا رو شکر که الان خوبی

بله بهار عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد